NorwegianMastermind Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Leter etter navnet på et spill som jeg mener omhandler dykking og båtkjøring. Mener et av oppdragene var å bruke båten til å holde en oljelekkasje innesperret. Det var også et oppdrag hvor jeg dykket ned og prøvde å unngå miner. Usikker på når spillet kom ut, men mener jeg spilte det ca rundt 2005-2010 Kan også hende at det er en dykkerklokke istedet for en ubåt Er veldig lite å gå på men er dessverre alt jeg husker. Har søkt på Google men finner ingenting som kommer i nærheten av det jeg leter etter. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Tror jeg vet hvilket spill du mener, men husker ikke navnet og finner ingenting på nett. Ligner det på "Romjakten"? Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Det nærmeste jeg kommer er Treasure Cove!, men det kom på midten av 1990 tallet eller Treasures of the Deep som kom i ca 1998. Endret 11. juni 2018 av LabWeiler Lenke til kommentar
NorwegianMastermind Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Tror jeg vet hvilket spill du mener, men husker ikke navnet og finner ingenting på nett. Ligner det på "Romjakten"? Tusen takk. Søkte på romjakten på google og det lignet veldig, søkte litt videre å fant spillet. Dyphavsjakten heter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå