hjomland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fy ******, nå er jeg lei av å vente på P900. Men den som venter på noe godt...... Mitt spørsmål : Er det noen som vet om det skal kunne være mulig å installere Messenger på P900, hvis ikke det går håper jeg noen finner ut en litt snedig må å gjøre det på helt konge. Pluss P900 : ALT Minus P900 : Minnekortet (******* dyrt) Spritkongen, hørte jeg skål? Lenke til kommentar
palandw Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei. Jeg har installert IM+ på min P900 og det funger som bare juling. IM+ støtter Messenger, Yahoo, ICQ og AOL, alle samtidig Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fikk min P900 idag jeg! Kjøpte den på Telebutikken på Oslo S! Bruker IM+ jeg og, det funker som gull med NetCom iallefall, P900 var definitivt verdt å vente på! Nyyyydelig telefon!! Lenke til kommentar
hjomland Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Og IM+ er hva for noe? Er ikke helt inne i dette mobil"språket". Programpakke? Takker for all tilbakemelding. Spritkongen, Hørte jeg skål? Lenke til kommentar
hjomland Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Fant ut av det... Instant messenger. Tillater bruk av ICQ, AOL, YAHOO, JABBER og MSN. Konge... Spritkongen, Hørte jeg skål? Lenke til kommentar
kul_11 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva er serveradressen til msn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå