8DX8QO0Y Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Ok, det jeg lurer på er Hvordan får jeg «OK GOOGLE» talekommandoen til å starte youtube film i cardboard modus? Jeg har aktivert den så den lytter hele tiden utenom tydeligvis ikke mens youtube appen er åpen... På flere videoer der de demonstrerer google assistant så får de til å spille og stoppe og styre videoer og søk på youtube men når jeg sier noe til taleassistenten så åpner den google søkemotor i stedet og søker opp det jeg sier. Jeg har ikke behov for talesøk i søkemotor for helvete... det er youtube jeg vil styre for å slippe å ta av meg VR brillene hver gang jeg vil søke et nytt tema. Jeg har til og med skiftet språk til english U.S. i taleassistenten. Endret 10. juni 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Hele enheten må ha engelsk språk for at den fulle assistenten skal aktiveres, ikke nok med språkinnstillinger i appen. Skal jo komme på norsk i år, men ingen vet når... Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Kan hende du må installere ifttt for å få til custom commandoer Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Hmmm takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå