-=Petter=- Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Med denne kabelen (USB-C) klarer ikke laderen (original) og lade mens lesing av websider pågår. I løpet av en time lesing og lading falt min strøm med 2%. Skal dette være mulig? Styr unna. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Ligner på noen ladekabler jeg bestilte fra kina for 8kr/stk. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 Dem har faktisk svart på epost i dag, skal sende meg by da det ikke skulle være slik. Satser på den nye fungerer bedre. Kommer tilbake med info da den er kommet og testet. Håper for dems del at dette er en feil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Ampere er en fin app du burde installere. Her får du opp hvor mye strøm telefonen lader med i realtime. Har man en god kabel (og lite strøm på batteriet) burde man klare å knø gjennom nesten det laderen kan levere. Får ca 3.8A fra min 4A lader f.eks. Endret 10. juni 2018 av Complexity 2 Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2018 Takker appen skal testes. :-) Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 22. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2018 Fikk tilsendt ny kabel, den var hakket bedre, men ikke noe å skryte av. Med appen Ampere (nevnt over) måler jeg den dårligste til ca 340mA og den "beste" til ca 790mA. Ikke akkurat mye å skryte av. Selger har heller ikke svart noe mer på epost, am å finne en løsning.... Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 3. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2018 Oppdatering: Etter igjen prøvd å kontakte selger via dems kontaktadresse og adresse dem svare på forrige gang, får jeg ikke noe svar. Dette etter forrige innlegg. Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 De usb type-c kabler jeg har vært borti lader godt opp mens jeg bruker mobil. Betraktelig bedre en micro usb. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 7. april 2019 Forfatter Del Skrevet 7. april 2019 Slik det burde være. Men fra dette firmaet er det jo bare søppel Lenke til kommentar
nachmanpecoss Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Med denne kabelen (USB-C) klarer Speed Test Scrabble Word Finder Solitaire ikke laderen (original) og lade mens lesing av websider pågår. I løpet av en time lesing og lading falt min strøm med 2%. Skal dette være mulig? Styr unna. Har man en god kabel (og lite strøm på batteriet) burde man klare å knø gjennom nesten det laderen kan levere. Endret 18. august 2019 av nachmanpecoss 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå