Yoshy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Bestilte en del varer 6 desember hos pcutstyr, alt var på lager i rikelige menger, men nå 15 desember stod bestillinge enda med status "åpen". Endte med at jeg slettet den og ga sjansen til komplett Har også sendt flere mailer til dem anngående en retursak, uten å ha fått svar. Mulig dem sliter i disse førjulstider, men det må da være grenser for hvor treige de kan være Flere som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har vært borti det samme selv. Lagerstatusen indikerer hva deres levrandør har på lager. Må de hente fra flere distributører må de ta det inn på sitt lager og pakke om og sende ut igjen. Kan ta tid Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) jeg bestilte en mobil der, fikk blå isteden for sølv. returnerte den og fikk mail at pengene skulle jeg få igjen, denne mailen kom 8.12.03, idag 15.12.03 har jeg enda ikke fått igjen pengene de lovet å sette inn på min konto. jeg har ringt, men idag er det bare opptattsignal.. ikke fått noen svar på ørten mailer jeg har sendt heller.. elendig greier, de skylder meg 4000; var i kontakt med en daglig leder alexander tvete istad på mobil, uten det var noe hjelp! mitt råd er: ikke bruk mastercard eller visa i den butikken! siden deres er også "borte" og bare opptatt på telefon... synes dette begynner å lukte Endret 15. desember 2003 av jmmk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 noen flere "erfaringer" ? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 fikk sms av han på pcutstyr nå: "kan ikke sette inn pengene før fredag for jeg er ikke på kontoret" gla jeg får se dem i det hele tatt tenker jeg... Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Har opplevd akkurat det samme... siden deres faller ned hele tiden, kun opptatt i telefonen og NULL resons på email... Hadde jo vært greitt å slippe å sende disken til seagate Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 huff dette her er ikke til å holde ut! fikk et grinete svar at jeg bare måtte vente, da jeg fikk snakket med en av disse typene på pcutstyr. herregud jeg sender sms med pcutstyr! går det virkelig ann at en bedrift har så utrolig dårlig kapasitet til å svare kundene sine? og de sa at viss jeg sendte flere eposter og maset , "ja da tar det LENGER tid!!" er det virkelig så vanskelig å betale tilbake 4000;!!!? ser for meg "tv2 hjelper deg-situasjon" jeg er heldigvis IKKE den som gir seg... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Gi dem litt "slækk" da, det er juletider og sikkert en del som bestiller. Folka har vel jul og julegavehandel dem også. Bestilte no greier derifra i fjor høst, og det var raskt levert uten problemer. Lenke til kommentar
cavy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Virker som om de har problemer ja. Bestilte en vare igår som var på lager, idag eksisterer den ikke mer. Har også forhåndsbetalt med visa. Lenke til kommentar
haabe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Akk o've... Kasta bort en del penger og ikke minst TID på pcutstyr jeg og... Lenke til kommentar
lasso Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) PCutstyr er en knall butikk med seriøs drift. Det er nok bare at de her litt mye å gjøre om dagen. Pengene dine får du det er jeg sikker på. Om Alexander Tvete sier han ikke er på kontoret kan du stole på det. I Disse juletider kan leverandørene også bli tomme. Men du får pengene dine. Det er jeg sikker på. Endret 26. november 2004 av lasso Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 takk for det svaret! men jeg blir jo bekjymret da, når de sier 2-3 dager så har du pengene, og nå har det gått 16 dager, og INGEN penger! + at de sa, "sender du mere eposter, tar det enda lenger tid"! når jeg la inn bestillingen, så svarte de på mail etter 3 minutter!, men når jeg har sendt i retur og ber om penger, ...ja da svarer de ikke! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har kjøpt pcen min på pcutstyr, + 2 til til kamerater. Den ene gangen tok det litt lang tid, men har ellers bare gode erfaringer med pcutstyr. Billig er det og. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Noen som har hørt noe fra PCutstyr i det siste ? Har ikke fått svar på mailene mine ennda, og nå nærmer det seg en uke Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Var senest igår og hentet en PC der. Denne var noe forsinket pga at Microsoft ikke klarer å levere Windows pakker. De er på flyttefot og har nok ikke kommet helt i orden ennå. I tillegg har omtrent alle der hatt en omgang med innfluensaen, og det hjelper heller ikke. Rart dere ikke kommer igjennom på telefon. De har tatt telefonen hver eneste gang jeg har ringt. Mine erfaringer med PCUtstyr er kun positive... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 javel... prøv å ring nå da! jeg har fått beskjed at de er lei maset mitt (på sms) har tatt vare på den meldinga! fortsatt ikke svar ang. pengene mine! gått 19 dager nå... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 useriøs bedrift! har ikke hørt et pip fra de ang. tilbakebetalingen! dette går jeg videre med til noen som kansje lar dem "få ut fingeren".. utrolig dette her! de sponser jo dette forumet, skulle tro de viste bedre enn den behandlingen de gir meg. regelrett bedt meg holde kjeft og ikke mase! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 useriøs bedrift! har ikke hørt et pip fra de ang. tilbakebetalingen! dette går jeg videre med til noen som kansje lar dem "få ut fingeren".. utrolig dette her! de sponser jo dette forumet, skulle tro de viste bedre enn den behandlingen de gir meg. regelrett bedt meg holde kjeft og ikke mase! har satt forbrukerrådet på dette nå. null respons på telefon eller epost. dette sucks Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 useriøs bedrift! har ikke hørt et pip fra de ang. tilbakebetalingen! dette går jeg videre med til noen som kansje lar dem "få ut fingeren".. utrolig dette her! de sponser jo dette forumet, skulle tro de viste bedre enn den behandlingen de gir meg. regelrett bedt meg holde kjeft og ikke mase! har satt forbrukerrådet på dette nå. null respons på telefon eller epost. dette sucks Har handlet på pcutstyr før jeg også. Og da gikk det kjapt. Men siden det er få dager til jul så er nok veldig stress hos de. Men synes det var treigt av de å bruke over 2 uker på å få sendt pengene til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå