Gå til innhold

Har Pcutstyr kapasitetsproblemer ?

Anbefalte innlegg

Bestilte en del varer 6 desember hos pcutstyr, alt var på lager i rikelige menger, men nå 15 desember stod bestillinge enda med status "åpen". Endte med at jeg slettet den og ga sjansen til komplett :cool:

Har også sendt flere mailer til dem anngående en retursak, uten å ha fått svar.

Mulig dem sliter i disse førjulstider, men det må da være grenser for hvor treige de kan være :wow:

Flere som har opplevd det samme ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bestilte en mobil der, fikk blå isteden for sølv.

returnerte den og fikk mail at pengene skulle jeg få igjen, denne mailen kom 8.12.03, idag 15.12.03 har jeg enda ikke fått igjen pengene de lovet å sette inn på min konto.

jeg har ringt, men idag er det bare opptattsignal.. ikke fått noen svar på ørten mailer jeg har sendt heller.. :thumbdown:

elendig greier, de skylder meg 4000; :cry:

var i kontakt med en daglig leder alexander tvete istad på mobil, uten det var noe hjelp!

mitt råd er: ikke bruk mastercard eller visa i den butikken!

siden deres er også "borte" og bare opptatt på telefon... synes dette begynner å lukte :no:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar

huff dette her er ikke til å holde ut! fikk et grinete svar at jeg bare måtte vente, da jeg fikk snakket med en av disse typene på pcutstyr.

herregud jeg sender sms med pcutstyr!

går det virkelig ann at en bedrift har så utrolig dårlig kapasitet til å svare kundene sine?

og de sa at viss jeg sendte flere eposter og maset , "ja da tar det LENGER tid!!"

er det virkelig så vanskelig å betale tilbake 4000;!!!?

ser for meg "tv2 hjelper deg-situasjon" :cry: jeg er heldigvis IKKE den som gir seg... :devil:

Lenke til kommentar

PCutstyr er en knall butikk med seriøs drift. Det er nok bare at de her litt mye å gjøre om dagen. Pengene dine får du det er jeg sikker på. Om Alexander Tvete sier han ikke er på kontoret kan du stole på det. I Disse juletider kan leverandørene også bli tomme. Men du får pengene dine. Det er jeg sikker på.

Endret av lasso
Lenke til kommentar

takk for det svaret!

men jeg blir jo bekjymret da, når de sier 2-3 dager så har du pengene, og nå har det gått 16 dager, og INGEN penger!

+ at de sa, "sender du mere eposter, tar det enda lenger tid"!

når jeg la inn bestillingen, så svarte de på mail etter 3 minutter!, men når jeg har sendt i retur og ber om penger, ...ja da svarer de ikke! :no:

Lenke til kommentar

Var senest igår og hentet en PC der. Denne var noe forsinket pga at Microsoft ikke klarer å levere Windows pakker. De er på flyttefot og har nok ikke kommet helt i orden ennå. I tillegg har omtrent alle der hatt en omgang med innfluensaen, og det hjelper heller ikke.

Rart dere ikke kommer igjennom på telefon. De har tatt telefonen hver eneste gang jeg har ringt.

Mine erfaringer med PCUtstyr er kun positive...

Lenke til kommentar

useriøs bedrift!

har ikke hørt et pip fra de ang. tilbakebetalingen!

dette går jeg videre med til noen som kansje lar dem "få ut fingeren"..

:no: utrolig dette her! de sponser jo dette forumet, skulle tro de viste bedre enn den behandlingen de gir meg.

regelrett bedt meg holde kjeft og ikke mase! :cry:

Lenke til kommentar
useriøs bedrift!

:no: utrolig dette her! de sponser jo dette forumet, skulle tro de viste bedre enn den behandlingen de gir meg.

har satt forbrukerrådet på dette nå.

null respons på telefon eller epost.

dette sucks :no:

Lenke til kommentar
useriøs bedrift!

:no:  utrolig dette her! de sponser jo dette forumet, skulle tro de viste bedre enn den behandlingen de gir meg.

har satt forbrukerrådet på dette nå.

null respons på telefon eller epost.

dette sucks :no:

Har handlet på pcutstyr før jeg også. Og da gikk det kjapt.

Men siden det er få dager til jul så er nok veldig stress hos de.

Men synes det var treigt av de å bruke over 2 uker på å få sendt pengene til deg :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...