Apekattsjio Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=120114772&fks=120114772 Les hele annonsen. Takk for svar. Lenke til kommentar
kenzzz Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Tror du kan få rundt 800 hvis du finner rett kjøper. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Får du mer enn 500,- for denne, så skal du være glad! Da skulle jeg hatt med skjerm.. En 6 år gammel pc er en 6 år gammel pc. Har lite for meg å si hva som sitter inne i den nå. Når jeg kjøper HW til pc, tenker jeg ikke at det er verdt noe etter 6 år. Da er det kun hva jeg skal bruke den til der og da. Virker alt etter så lang tid, så fortjener den et nytt liv med en enkel Linux-distro til enkelt bruk. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Eneste av verdi vil jeg si er minne og SSD disken, tror du har større hell med å selge kompontente hver for seg, fremfor maskinen som en helhet.. Personlig om jeg hadde fått den gratis, hadde den bare stått ubrukt å høstet inn støv.. Kanskje kjørt get databack for NTFS for å sjekke hvilke dritt som var på PCn tidligere Jeg sier maks en tusenlapp om du er heldig... Det er så mye brukte maskiner i samme klasse man kan få tilnærmet kastet etter seg gratis, så man må være litt heldig for å finne en kjøper... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Jeg tror det er mest innbringende å selge den stykkevis og delt: Skjerm 400 kr SSD 400 kr Ram 400 kr HK + CPU + kjøler + skjermkort 300 kr Kabinett med PSU 200 kr Hvis noen av disse linjene blir tungsolgte (2+ uker), sett ned prisen en hundrelapp og prøv igjen. Repeter til det er solgt eller gitt bort. Lenke til kommentar
Apekattsjio Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 Takk for svar, da er nok bruksverdien langt høyere enn salgsverdien for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå