AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Ja! Jeg vet at jeg må gå til legen og det skal jeg også. Men hadde vært til hjelp å ha noen forslag til hva som kan være galt når jeg skal dit. Har slitt mye med disse symptomene i perioder av livet. -Svimmel når jeg reiser meg. -Svimmel når jeg tar i hardt, for eksempel under styrketrening eller hvis jeg skal løfte noe tungt. Akkurat som musklene da bruker alt som er av blod. Penis blir også veldig liten akkurat da. -Ereksjonsproblemer -Blir veldig fort nummen i armer og bein når jeg ligger på dem. -Har alltid hatt veldig lite synlige blodårer. Akkurat som de er veldig tynne. -Hvis jeg anstrenger meg så blir penis veldig liten. Har gått jevnlig til lege gjennom årene og har ikke vært noe galt med resultater av blodprøver. Jeg er nå rundt 30 år og føler meg frisk ellers. Går det rett og slett an å ha for trange blodårer uten at det er åreforkalkning? Altså at de er for tynne og at det ikke strømmer nok blod til forskjellige deler av kroppen? Kan også ha blåe negler på hendene hvis det er kaldt ute. Eller noen andre forslag til hva dette kan være? Anonymous poster hash: a7957...dbd Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Hva er fettprosenten din? Er du i overkant kan du ikke forvente synlige blodårer. Kan vel være blodtrykksproblemer? Jeg gikk til legen med svimmelhetsproblemene der en gang uten de andre symptomene. Legen hadde ikke ide om hva det var. Men gikk over av seg Selv Endret 10. juni 2018 av Evelen! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Høres veldig ut som lavt blodtrykk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 Ja, glemte å nevne vekten min. Nå er jeg litt overvektig men mye slankere enn jeg har vært i perioder. Det siste året har jeg gått ned en del og det er da symptomene faktisk har blitt verre. Har gått mye opp og ned i mitt liv og jo tynnere jeg har vært jo verre har problemene vært. Uansett om jeg har vært under normalvekt så synes ikke blodårer på kroppen. Nesten ikke på armene og hendene en gang. Jeg har også tenkt på lavt blodtrykk. Men da må det vel være en årsak til det igjen. Anonymous poster hash: a7957...dbd Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Du sier du går ned i vekt, spiser du nok mat? 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Bare "for moro skyld", har du prøvd denne? https://www.your.md/ Lenke til kommentar
DontKeepMeWaiting Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Høres nesten ut som du lever litt usunt, for mye kolestrol og tette blodårer Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Jeg gjetter på lavt blodvolum/blodtrykk eller dehydrering. Spis mer salt, eller ta et glass melk med en teskje lakrispulver i hver morgen. Sørg for å få i deg riktig mengde drikke, ca 1.5 liter daglig. Altfor mye drikke skyller ut salter og vitaminer. Kutt ut alt med koffein (te, kaffe, energidrikker, guarana). Obs: for mye salt gir hjerteinnfarkt o.l. Endret 14. juni 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Ja! Jeg vet at jeg må gå til legen og det skal jeg også. Men hadde vært til hjelp å ha noen forslag til hva som kan være galt når jeg skal dit. Har slitt mye med disse symptomene i perioder av livet. -Svimmel når jeg reiser meg. -Svimmel når jeg tar i hardt, for eksempel under styrketrening eller hvis jeg skal løfte noe tungt. Akkurat som musklene da bruker alt som er av blod. Penis blir også veldig liten akkurat da. -Ereksjonsproblemer -Blir veldig fort nummen i armer og bein når jeg ligger på dem. -Har alltid hatt veldig lite synlige blodårer. Akkurat som de er veldig tynne. -Hvis jeg anstrenger meg så blir penis veldig liten. Har gått jevnlig til lege gjennom årene og har ikke vært noe galt med resultater av blodprøver. Jeg er nå rundt 30 år og føler meg frisk ellers. Går det rett og slett an å ha for trange blodårer uten at det er åreforkalkning? Altså at de er for tynne og at det ikke strømmer nok blod til forskjellige deler av kroppen? Kan også ha blåe negler på hendene hvis det er kaldt ute. Eller noen andre forslag til hva dette kan være? Anonymous poster hash: a7957...dbd Hva slags kosthold har du? Det du beskriver kan tyde på vitaminmangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå