Gå til innhold

Battlefield V får sin egen Battle Royale-variant

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Vet jo det da.

Er for lengst gått lei arkade skyte spill.

Liker mer taktiske spill f.eks ARMA III nevne noen.

Godt at ArmA eksisterer for oss som er leie arkade skyte spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyr med hotas warthog joystic.

"Kan"

Du kan gjerne sitte der i G-Drakt for min del, det gjør ikke arma til et realistisk spill. Det jeg vil få frem er at vår oppfatning av realisme i spill er ofte preget av noen få tickboxes.

Arma gjør veldig mye riktig, men er fortsatt ikke realistisk. Man kan fly et helikopter og et jetfly med 10min trening med et tastatur.

Arne Battlefield er arkade, og alt det gjør alt du ikke vil ha det er jo greit nok, men ikke vent på et realistisk BF.

Endret av DrAlban3000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

"Kan"

Du kan gjerne sitte der i G-Drakt for min del, det gjør ikke arma til et realistisk spill. Det jeg vil få frem er at vår oppfatning av realisme i spill er ofte preget av noen få tickboxes.

Arma gjør veldig mye riktig, men er fortsatt ikke realistisk. Man kan fly et helikopter og et jetfly med 10min trening med et tastatur.

Arne Battlefield er arkade, og alt det gjør alt du ikke vil ha det er jo greit nok, men ikke vent på et realistisk BF.

For å si det slik ,det mest realistiske spillet på markedet. Skulle gjerne ha sett flygingen din etter 10 min trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...