ApeInSpace Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Hvordan er det når man kjøper en brukt xbox uten kvittering, men når jeg registrerer xbox´n med serienummer på xbox.com så står det at jeg har 1 år igjen av garantien. Om den slutter å fungere om 5 mnd får jeg da en ny konsoll eller står jeg da med skjegget i postkassa ettersom jeg ikke har kvittering? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 (endret) Garantien påvirkes ikke av at du ikke har kvittering, du har gyldig bevis på at garantien ikke er utløpt. Endret 13. juni 2018 av ^fmj Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Garantien påvirkes ikke av at du ikke har kvittering, du har gyldig bevis på at garantien ikke er utløpt. Ved garanti eller reklamsjon krever Microsoft kjøpsbevis (kvittering). 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 "Få Xbox-konsollen eller Kinect-sensoren reparert Først logger du på nedenfor, og velger Registrer enhet. Når du har registrert deg, ser du garantistatusen til enheten. Hvis garantien fortsatt gjelder, er reparasjoner gratis. Hvis garantien ikke lenger gjelder for enheten, må du betale for reparasjonen." https://support.xbox.com/nb-NO/my-account/warranty-and-service/getting-your-product-serviced Da bør de informere bedre om det, ikke nevnt noe om kvittering på den siden. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) "Få Xbox-konsollen eller Kinect-sensoren reparert Først logger du på nedenfor, og velger Registrer enhet. Når du har registrert deg, ser du garantistatusen til enheten. Hvis garantien fortsatt gjelder, er reparasjoner gratis. Hvis garantien ikke lenger gjelder for enheten, må du betale for reparasjonen." https://support.xbox.com/nb-NO/my-account/warranty-and-service/getting-your-product-serviced Da bør de informere bedre om det, ikke nevnt noe om kvittering på den siden. Du bør gå inn å lese vilkårene deres: https://support.xbox.com/nb-NO/my-account/warranty-and-service/xbox-support-terms-conditions 3. GARANTI OG FORLENGET SERVICEPLANVed motstrid mellom denne Avtalen og garantien eller den forlengede serviceplanen som er utstedt av Microsoft for Microsoft-enheten, gjelder vilkårene i garantien eller den forlengede serviceplanen som er utstedt av Microsoft, for Service som utføres på Microsoft-enheten din. Sørg for å oppbevare en kopi av kjøpsbeviset for Microsoft-enheten din. Det kan hende vi ber deg om å fremskaffe et kjøpsbevis hvis det oppstår tvil om du er kvalifisert for gratis garantiservice eller forlenget serviceplan for Microsoft-enheten din. Så til Trådstarter, du har ingen garanti på produktet uten gyldig kvittering slik tilfellet ditt er nå... Endret 14. juni 2018 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det kan hende om det oppstår tvil. Hvis serienummeret hans viser at garantien ikke er utløpt ser jeg ikke helt hvor det skal være tvil. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Derimot reklamasjon er vanskelig å kreve uten kvittering.Hvorfor ikke be vedkommende du kjøper av sende med kvitteringen?Jeg hadde aldri kjøpt en brukt konsoll innen reklamasjonstiden uten kvittering. Endret 15. juni 2018 av Malmern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå