Gå til innhold

Hercules 9800SE aiw

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som er problemet, om det rett og slett er kortet som er dårlig eller om det er noe annet. Jeg har iallefall ikke fått det til å fungere som jeg forventer det skal.

Fjernkontrollen som medfølger og counterstrike virket 100% feilfritt, det var det viktigste men jeg vil også spille spill som warcraft 3 og battlefield. Problemet med kortet er at det er ustabilt i spill nyere enn counterstrike, battlefield klikker og sender meg ut til desktop etter en stunds spilling og det samme skjer i maxpayne 2 demo og warcraft 3. I starten fikk jeg noe VPU Recover feilmelding, jeg slo av automatisk vpu recover men jeg ble fortsatt sendt til desktop (uten feilmelding).

Kortet i sin nåværende stand er ubrukelig i spill som ikke er mange år gamle.

Jeg har testet 3dmark2001se en gang med modifiserte drivere (nå erstattet med 3.9 catalyst) og da fikk jeg over 15000 3dmarks, jeg fikk artifacts med modifiserte drivere så jeg bruker ikke de nå.

Jeg bruker catalyst 3.9 drivere nå.

Jeg har testet å ta av fast write og 4x agp men det var ingen forskjell, kortet er ikke blitt overklokket.

Takker så mye for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og ta av Kabinettet og klokk kortet litt ned på kortet.

Sett en exstra vifte som kjøler på kortet ditt.

Mange muligheter der :)

Tror kortet ditt blir litt for varmt, hvertfall visst du får artifacts med modifiserte drivere :roll: .

Er kortet så varmt at du brenner deg visst du tar på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...