IntelAmdAti Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg kjøpte for lenge siden Dark Chronicle til ps2, når jeg kom ett stykke ut i spillet etter toget (2. byen) ble spillet veldig ustabilt. Når jeg spiller ifra saven min klikker spillet etter 30-60 minutter. Det er kun dette spillet som er ustabilt, og det klikker midt i spillet og ikke mens det loader, det er absolutt ingen riper i spillet. Er det noen som kan hjelpe? Hvis ikke ser jeg ikke noen annen mulighet enn å bytte spillet mitt, og det er dumt for dette spillet var veldig gøy. Lenke til kommentar
D_Man_x Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Høres ut som det er feil i spillet. Jeg har det selv, og har aldri hatt problemer. Tror du bør klage til forhandleren. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Samme her. Aldri hatt problemer. Og spillet er jo genialt, og det virker som du ikke får ut hele potensiale av det hvis du har problemer. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Får det til jul, håper jeg ikke får det problemet Lenke til kommentar
Grums Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Gå tilbake til butikken og bytt det. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Gå tilbake til butikken og bytt det. fantastisk idè Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå