AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 jeg har kjempevondt i bekkenet og i urinrøret føler jeg press og det stikker noe grusomt. føler ofte at jeg må på toalettet. jeg har urinveisinfeksjon ofte. bekkensmertenr gjør veldig vondt og får av og til vondt under magen.. i eggstokkene kanskje. ene gangen når jeg skulle gå så følte jeg at jeg nesten ikke fikk puste og at jeg måtte besvime. en god stund føltes ørene tett og det kom skarp lyd i ørene Anonymous poster hash: 608d4...60d Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Plagsomt, hva lurte du på egentlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 jeg lurte på hva det kan være? siden det var mer enn bare vondt i urinrøret. Anonymous poster hash: 608d4...60d Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Nyrestein er det første jeg tenker. Du må kontakte lege snarest, eventuelt dra på legevakten. Idag er det jo lørdag, så jeg anbefaler deg sterkt å benytte legevakten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2018 Hvis man får nyrestein kan det bli vanskelig å få barn senere da?? Anonymous poster hash: 608d4...60d Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Kom deg til legevakten med en gang! Blir vanskelig å spekulere på hva det kan være uten undersøkelser osv. Endret 9. juni 2018 av flamethower1234 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Hvis man får nyrestein kan det bli vanskelig å få barn senere da?? Anonymous poster hash: 608d4...60d Hæ? Nei. Men en ubehandlet urinveisinfeksjon som har utviklet seg til nyrebekkenbetennelse er farlig altså, urinveisinfeksjonen klatrer oppover urinrøret ditt, begynner du å få uvi symptomer og har vondt i nedre delen av bakryggen så LØP til akutten, ikke vent, ring ambulanse hvis du må da det kan bli livstruende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå