knutby Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå kunne jeg ha tenkt med å gjøre noe unevnelig mot frisurf.... Her om dagen når jeg logget på min trofaste internettlinje hadde frisurf utenforvarsel byttet startside, og jeg hadde ikke trykket godta på noe som helst. Der stor det at jeg måtte legge inn et program som hindrer at umfufu fra uganda ikke skal stjele nummeret mitt så jeg får en saftig regning. Det er greit nok det, men det syke er at siden jeg ikke gadd å installere det programmet siden jeg klarer å holde meg utenfor sånne steder så har de frakoblet meg fra internett!!! Har de lov til det? Hvordan klarte de å endre startsiden min, uten at jeg trykker ja på noe? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvorfor bruker du Frisurf? Det finnes bedre og billigere alternativer. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 jupp.. men noen vaner er vonde å vende Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jupp.. men noen vaner er vonde å vende Er det så vondt å vende seg til feks. Tele2? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva får deg til å tro at Satan vil ha frisurf? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva får deg til å tro at Satan vil ha frisurf? Vise ord Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva får deg til å tro at Satan vil ha frisurf? Vise ord Uten Tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå