8DX8QO0Y Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Jeg vil bruke angreretten på et mobilabonnement men vet ikke om det klassifiseres som en vare eller en tjeneste. I tillegg vet jeg ikke hvilken dato jeg inngikk avtalen, for jeg fikk aldri noe skriftlig eller e-post/sms på det. Det eneste jeg har fått er et brev og der var det heller ikke noe angrerettskjema. Nummeret mitt ble portert over til abonnementet den 1. juni. Hjelp... Endret 8. juni 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Kan jeg angre på abonnementet jeg har inngått? Du har angrefrist når du inngår en avtale via såkalt fjernsalg – for eksempel via telefon eller internett. Merk at du ikke har angrerett dersom avtalen inngås i en vanlig butikk. Angrefristen er som hovedregel på 14 dager. https://www.forbrukerradet.no/forside/digitalt/mobilabonnement/ Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Ok, det er enklere å forbli kunde hos selskapet da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Du må ikke det, nødvendigvis. Du kan vel bare portere til et annet selskap, da vil avtalen med første operatør avsluttes automatisk. I verste fall blir du belastet for en månedsavgift hos første operatør, og det er vel ikke mange hundrelappene. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 29. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2018 ok ble portert ut for et par dager siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå