Arodem Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Tre spillere skal romstere rundt i et alternativt Sverige i 1980.Generation Zero er et sandkasse-samarbeidsspill satt til Sverige Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Tre spillere? Pussig at de har fire i traileren...? Lenke til kommentar
Pony IK Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Kommer garantert til å teste dette spillet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Trua, men synd at det er låst til x antall spillere. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 (endret) Nesten flaut å se hvordan norsk spillindustri er sammenlignet med den svenske.. Endret 9. juni 2018 av Sigiles Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Avalanche Studios må ha en strømlinjeformet produksjonslinje med tools som gjør at de kan pushe på med spill nå. Meget imponerende. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Nesten flaut å se hvordan norsk spillindustri er sammenlignet med den svenske.. Synes ikke dette såg så bra ut. Ellers ikke enig, imponert av at lille Norge har gitt ut en av de beste mmoene samt et av de beste survival spillene også. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hvem har kåret funcom sine spill til best i sine sjanger? Age of conan var ingen spesiell suksess for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Jeg, er snakk om personlige prefferanser her. Ellers synes jeg ikke Age of Conan var noe spesielt bra. Endret 11. juni 2018 av GnilreG Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 " samme spillmotor som Just Cause 3 og Mad Max." Så med det sagt så blir grafikken ganske dårlig da, men vist spillet er bra og stort så skal man vel ikke klage! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. mars 2019 Del Skrevet 29. mars 2019 Jizuz...etter ca. 30min. spilling så må man vel si at...dette ser ut til å være elendige greier. Det hele har et skikkelig amatørmessig preg over seg. Virker som om det er klasket isammen i en eller annen generisk 'game designer editor'. Nesten alle husene jeg var inne i de den første halvtimen, var *kopier av samme modell*(!!). AI hos robotene er fullstendig på trynet. Om de ser deg kan man 'crouche'. Da ser de deg plutselig ikke lenger. Men om man står oppreist, inne i et hus, da ser de deg uansett. Her må noe alvorlig ha skjedd hos Avalanche, som var utvikleren av det fantastiske 'Mad Max' for noe år siden. Skal riktignok gi det flere sjanser, mulig multiplayer funker bedre, men førsteinntrykket var 'skikkelig bajs'! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå