steinjarle Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Starter med flatpakkede sofaer.Nå vil Ikea at du også skal montere sofaen din selv Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Ikke for å virke som en tulling, men alle IKEA-sofaene jeg har vært borti har jeg måtte montere selv. 6 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Nyheten blir vel alle lamper\pcer\ biler og hus kommer som byggesett. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Så ikke så behagelig ut å sitte i spør du meg. Tipper at jeg kjøper neste sofa via finn.no eller fra en annen møbelkjede enn Ikea. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Nå vil Ikea at du også skal montere sofaen din selv Dette er da ingen nyhet. Min IKEA hjørnesofa kom også i deler og måtte monteres da jeg handlet i høst. 4 store esker og flere små esker (trekk). Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Så ikke så behagelig ut å sitte i spør du meg. Tipper at jeg kjøper neste sofa via finn.no eller fra en annen møbelkjede enn Ikea. Putene er da i bakgrunnen til venstre... den på bildet er ikke helt ferdig. 3 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Ikke for å virke som en tulling, men alle IKEA-sofaene jeg har vært borti har jeg måtte montere selv. Men har de vært flatpakket? De jeg har vært borti, har vært delt opp i moduler, men fremdeles store bokser med mye luft rundt seg. PS! Har ikke sett videoen ennå, da jeg er et sted der ikke egner så å spille av slikt når man ikke har med headset. Bare sånn i tilfelle videoen viser at det fremdeles er vel store enheter på denne. 1 Lenke til kommentar
ikek Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Flatpakkingsteknologien er ikke akkuratt ny. Hva er så spesielt med at ikea har tatt steget og gjort dette med sofaer? Og når ble dette relevant for et teknologinettsted? Er det noe IoT eller slikt i sofaen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg ser på dette som positivt. Ofte er det tungvint å frakte hele sofaer gjennom trapper, heiser og dører. 2-3 flatpakker er mye lettere å bære med seg. Lenke til kommentar
blodhild Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 http://wumo.com/wulffmorgenthaler/2010/09/05 1 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Sofaen jeg kjøpte for to år siden på IKEA var også flatpakket. Hvordan er dette nytt IKEA?? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Flatpakkingsteknologien er ikke akkuratt ny. Hva er så spesielt med at ikea har tatt steget og gjort dette med sofaer? Er det mange som har flatpakket sofaer før altså? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Er det mange som har flatpakket sofaer før altså? Ja, alle? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Men har de vært flatpakket? De jeg har vært borti, har vært delt opp i moduler, men fremdeles store bokser med mye luft rundt seg. PS! Har ikke sett videoen ennå, da jeg er et sted der ikke egner så å spille av slikt når man ikke har med headset. Bare sånn i tilfelle videoen viser at det fremdeles er vel store enheter på denne. Kanskje ikke helt flatpakket, men så flatt som det er mulig å få en sofa uten å måtte stappe alle putene selv. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Ja, alle? Eh, hva? Eksempel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Jo flatare jo betre. Då er dei lettare å transportere heim. 2 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Nyheten blir vel alle lamper\pcer\ biler og hus kommer som byggesett.Alt dette kommer også allerede i byggesett. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Møbelringen f.eks. Har du en link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå