Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skjekk ut detteher Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Old?, del 3 er ganske ny. Hvis meg link til hvor det har stått før Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Faktisk ja! Del 3 er veldig ny. Hele prosjektet begynte vel for ei god stund sida, men det pågår fortsatt Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er sykt bra! Ulempen er bare at det får alt annet til å se jalla ut :-) Lenke til kommentar
erl Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Rart hvor forskjellig man ser på ting. Personlig synes jeg det er det verste rotet og kaoset jeg har sett... Derimot er det jo godt utført! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Det er den beste modifikasjonen eg har sett til nå i mitt liv Endret 15. desember 2003 av zeph Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 dette er for meg, svært beundringsverdig.... fY, så fint Lenke til kommentar
basst Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis du sjekker ut forumet på bit-tech.net så ser du at det faktisk allerede kom en 4. del 17.november, om jeg ikke tar helt feil. Ikke det at det har så mye å si men, er en god del mer detaljer der! Direkte link! mvh basst Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Blir bare bedre og bedre, selv om jeg er enig at det ser litt rot ut Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ÅÅ så seksi mod! Ufattelig gjennomført og stilfullt på alle måter! Men litt... umm.. masse kabler og drit i veien når han skal montere hovedkortet? Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Alt bare ser helt perfekt ut.. Sammensetningen av farger og valg av kabler, samt chrominga(den er helt rå). Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 For en j*vla jobb det må ha vært og gjort det.. Men flått var det! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er nok den beste modden jeg har sett, men det som trekker litt ned synes jeg er at det rett og slett er for mye av alt! for mange kabler og brytere. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Om designet eller utrykket har som mål å gi seere en oppfattning av at denne pc-en er den "beste" så har ikke folka som har laget kabinettet, nådd sitt mål om de var folk som meg utrykket skulle nå. skjønte noen det? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fy for et utrolig lednings-rot Ellers var den en utrolig mod. noe helt utenom det vanlige av gjennomførings-karakter. Her har vi andre mye og lære Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 WOW Gleder meg til å se den når den blir ferdig. Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis du sjekker ut forumet på bit-tech.net så ser du at det faktisk allerede kom en 4. del 17.november, om jeg ikke tar helt feil. Ikke det at det har så mye å si men, er en god del mer detaljer der! Direkte link! mvh basst Forskjell på en thread og en artikkel vettu Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 det må vere dyreste modden ever. bestilte ny vannblokk berre pga noken riper i plexien.... jau ikkje min prisklasse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå