TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) For å legge inn bilde: Man må kopiere URL adressen til bildet som man vil vise, så må man klikke på denne her som er markert på bildet. Så limer man inn URL adressen og klikk ok. :wee: For å lage markert ord til en linke: For å lage et ord som et link, da må man markere det orde man skal ha som en link. Å trykk på den til venstre innen for røde markeringen på bildet jeg har markert. Da må du lime inn URL adressen, og trykker ok. Hvis du skal bryte en linke, da markerer du linken du skal bryte, da skal den til høyre komme til synet. De fleste vet hvordan man legger inn en video. Men jeg forklarer for det om: Man markerer hele URL adressen til videoen, og lim inn. F.eks https*://www.youtube.com/watch?v=lVJTSKH1ZtU&lc=z23bvvjgqmmiwre5j04t1aokgthtzilrnkewsk45rnnlbk0h00410 Ikke bruk stjernen som jeg gjorde. Da vil resultatet bli dette: For å lage spoiler boks: [spoiler*]--din tekst-- Ikke bruk stjernen som jeg gjorde. Da vil resultatet bli dette: Hvordan har du det? Endret 12. september 2018 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) For dere som vet mer enn jeg om fungsjonene her inne på Diskusjon.no, så kan dere gjerne dele det ut under denne tråden. Endret 8. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Takker, Dark S. Nå slipper jeg å bombadere innboksen din Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Hvordan skriver jeg et innlegg som får masse likes? Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Det er vel ingen mulighet å få til tilsvarende med mobilversjonen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Det er vel ingen mulighet å få til tilsvarende med mobilversjonen?Gjør det du skal på desktop, og trykk på den grå bryteren øverst til venstre. Da kommer noen koder opp, de kan du skrive inn i mobilversjonen for samme effekt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hvordan skriver jeg et innlegg som får masse likes? Finn et innlegg som har åpenbare teite meninger og så skriv et vittig motsvar til det. 1 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hvorfor får jeg ikke sett videoer postet (fra f.eks youtube) når jeg trykker på dem, når jeg er innlogget med mobilversjonen? Sykt irriterende! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Hvorfor får jeg ikke sett videoer postet (fra f.eks youtube) når jeg trykker på dem, når jeg er innlogget med mobilversjonen? Sykt irriterende! Dersverre det kan ikke jeg svare på. Det må admin/moderator svare på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 Nå er det en ny oppdatering, for å legge et bilde inn, fungerer på samme måte som å legge en YT video inn, men via mobilen har litt trøbbel med dette. Det fungerte fint i starten etter oppdateringen, men nå vil det ikke. Men man kan legge ut sine egne bilder da ved å trykke på "Klikk for å velge filer" (altså dette er via mobilen) slik bildet viser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå