AfterGlow Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Får ny samarbeidsmodus og dropper episodene.Hitman 2 er kunngjort Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Forrige hitman var kjempebra og jeg liker vanligvis ikke slike spill. Dette skal definitivt kjøpes! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Eh jeg har spilt Hitman 2, for mange år siden. Dette er veldig bra. Likte forrige spill men var sterkt i mot episode tullet. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Mener å huske jeg har spilt minst to Hitman spill tidligere? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Tror dette er en gammel nyhet. Husker bestemt å ha spillt Hitman 2 for lenge lenge siden, riktignok var spillet den gang super ustabilt og krasjet i øst og vest. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Etter litt lesing er Hitman 2 faktisk aktuelt, er vel like forvirrende som Xbox One og Star Wars serien ... Men det er iallefall ikke nr 2 i rekken... https://en.wikipedia.org/wiki/Hitman_(franchise) Endret 8. juni 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg likte det forrige så godt at jeg også fikk meg til å kjøpe og spille igjennom Absolution. Håper H2 blir noe ala Hitman 2016. Stooore sandbox-levler og ikke alt for lineær progresjon slik jeg syntes Absolution var. Nå syntes jeg episode-releasene var helt ok jeg da. På en måte så hadde jeg større incentiver til å virkelig spille igjennom og prøve en haug av muligheter før jeg gikk til neste brett - som stort sett uansett ikke var tilgjengelig enda. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Preordra tvert jeg så trailern. Så fikk jeg prøve assassin modusen som også har coop !?! med engang. Launcha forrige Hitman også siden jeg må fullføre det. Vært så mye spill i det siste at det har gått i glemmeboken. Men glemt hvor bra det virkelig er. Så utrolig mye muligheter i missionene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Eh, Hitman 2 finnes allerede? Nå må de slutte med disse dustete titlene sine. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Blir sikkert bra, men spørs om jeg får tid. Får litt OCD-tendenser av slike spill, og det forrige ble rett og slett for mye mas om man ville fullføre alt. Føltes mer som jobb enn moro, selv om spillet i seg selv er kjempegøy. Har dermed ikke fått fullført det enda. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Blir sikkert bra, men spørs om jeg får tid. Får litt OCD-tendenser av slike spill, og det forrige ble rett og slett for mye mas om man ville fullføre alt. Føltes mer som jobb enn moro, selv om spillet i seg selv er kjempegøy. Har dermed ikke fått fullført det enda. Selv om jeg forstår GODT hva du mener (er litt av samme typen sjøl), så var det vel ikke noe annet enn Elusive Targets som hadde en tidsbegrensning? Ellers er jo spillet så single-player som du får det og du kan ta det goood tid med absolutt alt. Mye å gjøre er strengt tatt ikke noe negativt i et single-player spill, men det er såklart bare min egen personlige mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå