Espen Jansen Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Runner3 er brutalt vanskelig og sykt merkelig.ANMELDELSE: Runner3 Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Det var en fin anmeldelse dette her, deler stortsett alle synspunktene til anmelder. Jeg har to egne negative erfaringer å legge til her. På PC-versionen: Noen ganger spilles ikke lydeffektene av når man plukker opp gull. Dette er en større deal enn man skulle tro, siden man automatisk tenker 'Nei, nå bomma jeg på den og må restarte nivået!' ett øyeblikk hver gang det skjer, noe som ofte leder til videre feil. Det er og ganske sprøtt at en sånn bug ikke har blitt fikset før release i et rytmespill. Jeg er langt i fra alene om å ha dette problemet, hvis man kikker på diskusjoner på Steam og lignende. Den andre greia jeg virkelig ikke liker med Runner3 er at nå har de gjort om på de ellers flotte bonus 'retro' nivåene fra Runner2, faktisk byttet sjanger helt. På disse banene spiller man ikke en 'endless runner', men et heller middelmådig (direkte dårlig etter min mening) plattform-spill. Hva som fikk utviklerne til å synes at dette var et godt valg er hinsides min fatteevne. Ellers er det et herlig spill, syns jeg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå