Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor det blir av alle folka nå, som tok av så inn i H.... i den andre tråden, der ei dame hadde videoovervåket typen fordi ho tvilte på han, og den avtalen de hadde gjort i begynnelsen av forholdet.

Her har TS altså gått inn på damas mobil, for å bekrefte sine mistanker!! Men jeg ser ikke noe hylekor her i tråden! Mye dobbeltmoralisme ute og går her da!

Jeg synes du gjorde rett i å sjekke, TS! Det er ikke riktig å leve som et uvitende offer hele livet. Tenk om dette hadde fortsatt i årevis, dere hadde fått barn, og -så- hadde dette kommet for en dag! At ho har holdt deg for narr i alle år. Dét hadde vært gøy å finne ut!

Det er riktig at du skal være forsiktig med å konfrontére. Dét du kunne gjort, var å ta bilder av det ho hadde på sin tlf med din tlf, bare sånn at du hadde bevis hvis det skulle komme til den situasjonen at det var nødvendig å ha. Men samtidig, å bekrefte for noen andre at man har vært inne og snoket i deres private og personlige affærer, kan trigge mye dritt.

Derfor vil det beste alltid være å gjøre som Pliscin skriver, gå videre! Men nå går du da videre med 100% bevissthet at ho ikke er sannferdig mot deg. Du har svært sterke bevis. Jeg ville aldri i verden levd med noe slikt i mitt liv. Vet ikke om jeg ville holdt det skjult for ho heller. Men du er antageligvis mer tålmodig enn meg.

Jeg liker å få sannheten frem på bordet, sånn at folk får en sjanse til å lære av sine feil. -Kanskje- man når inn! Helst så skånsomt som mulig, men som du skriver: Hvordan kan noen leke med følelser på den måten? Hardt å bruke sånne ord, men for meg er det tegn på psykopati. Man har ingen anger, ingen skam, ingen empati, ingen følelser. Hvordan klarer ho overhodet å være i samme -hus- som deg? På et dypere nivå er det kanskje bare ren utnyttelse som ligger i bunnen, at ho føler trygghet over å ha flere å spille ball med. Svært grunne verdier, altså. Så du er altså bare en brikke i spillet hennes. Hvor lenge skal du fortsette å finne deg i det? Jeg ville ikke gjort det et sekund lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fått gjort noe enda da vi begge har vært på jobb.

Hun har alltid drevet å sagt hun går fra meg lenge før hun er utro. Er nok utnyttelse ja siden hun får bo hos meg å greier, når jeg kaster henne ut må hun jo begynne å betale leie i en eller annen kjellerleilighet.

Hun har også hatt sex med eksene sine flere måneder etter det ble slutt, er dette normalt? Jeg mener nei, kunne ikke tenke meg å gjøre noe sånnt da det er synd på den ene personen som fortsatt sitter igjen med følelser.

Anonymous poster hash: 74a9a...7fb

Lenke til kommentar

Lurer på hvor det blir av alle folka nå, som tok av så inn i H.... i den andre tråden, der ei dame hadde videoovervåket typen fordi ho tvilte på han, og den avtalen de hadde gjort i begynnelsen av forholdet.

Her har TS altså gått inn på damas mobil, for å bekrefte sine mistanker!! Men jeg ser ikke noe hylekor her i tråden! Mye dobbeltmoralisme ute og går her da!

Jeg synes du gjorde rett i å sjekke, TS! Det er ikke riktig å leve som et uvitende offer hele livet. Tenk om dette hadde fortsatt i årevis, dere hadde fått barn, og -så- hadde dette kommet for en dag! At ho har holdt deg for narr i alle år. Dét hadde vært gøy å finne ut!

Det er riktig at du skal være forsiktig med å konfrontére. Dét du kunne gjort, var å ta bilder av det ho hadde på sin tlf med din tlf, bare sånn at du hadde bevis hvis det skulle komme til den situasjonen at det var nødvendig å ha. Men samtidig, å bekrefte for noen andre at man har vært inne og snoket i deres private og personlige affærer, kan trigge mye dritt.

Derfor vil det beste alltid være å gjøre som Pliscin skriver, gå videre! Men nå går du da videre med 100% bevissthet at ho ikke er sannferdig mot deg. Du har svært sterke bevis. Jeg ville aldri i verden levd med noe slikt i mitt liv. Vet ikke om jeg ville holdt det skjult for ho heller. Men du er antageligvis mer tålmodig enn meg.

Jeg liker å få sannheten frem på bordet, sånn at folk får en sjanse til å lære av sine feil. -Kanskje- man når inn! Helst så skånsomt som mulig, men som du skriver: Hvordan kan noen leke med følelser på den måten? Hardt å bruke sånne ord, men for meg er det tegn på psykopati. Man har ingen anger, ingen skam, ingen empati, ingen følelser. Hvordan klarer ho overhodet å være i samme -hus- som deg? På et dypere nivå er det kanskje bare ren utnyttelse som ligger i bunnen, at ho føler trygghet over å ha flere å spille ball med. Svært grunne verdier, altså. Så du er altså bare en brikke i spillet hennes. Hvor lenge skal du fortsette å finne deg i det? Jeg ville ikke gjort det et sekund lenger.

Vil nå si at å sette opp skjulte kamera i leiligheten for å finne ut hva typen gjør til enhver tid rangerer hakket over en kjapp titt på kjærestens telefon, men det er bare meg....

• Liker 9
Lenke til kommentar

Var jo så godt som 100% sikker da jeg sjekket telefonen, hun skrev jo trossalt hun skulle komme hjem den ene natta, men havnet plutselig på narsj å kom hjem neste dag uten at jeg hørte en lyd.

Hadde ikke gjort meg noe om hun sjekket min tlf for jeg har ingenting å skjule.

Forskjellen mellom ei som er utro eller ikke er som regel at den som ikke er utro har ingen problemer om å vise meldingene om de blir spurt. Den utro hever ofte stemmen og vil krangle isteden for å bevise noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
?

Jeg kasta henne på dør, hun mente hun ikke hadde gjort noe galt og jeg bare "playet" henne etc. Hun hadde så sterke følelser å mente jeg ikke gjorde nok for å få det til å fungere. Når jeg sitter på informasjonen jeg har så satt jeg bare å ristet på hodet ?

Alt dette hadde hun sagt til familien min også å de kunne ikke forstå hvorfor jeg kasta ut denne bra jenta. Er det slik de lyver såpass at de tror det selv? Huff...

Lenke til kommentar

Vil nå si at å sette opp skjulte kamera i leiligheten for å finne ut hva typen gjør til enhver tid rangerer hakket over en kjapp titt på kjærestens telefon, men det er bare meg....

Haha, ja. Å sette opp kamera for å videoovervåke noen kontinuerlig kan da overhodet ikke sammenliknes med å ta en kikk på mobilen.

Hvis man bruker hodet litt, så er det ekstremt lett å forstå at begge metoder kan ha like stor effekt.

Hvis man sjekker mobiltelefon, så kan man finne informasjon som har like stor effekt, eller som gir like nøyaktig og riktig tolkning av sannheten, som videoovervåkning kan gjøre! Begge metoder tråkker over personlige grenser!

Målet er å finne ut sannheten for seg selv! Det ene er vel ikke noe "verre" enn det andre??? Om man må rigge opp 20 kameraer og filme alle rom i huset i ett år, eller bare lese én enkelt melding på partners telefon, så spiller det ingen rolle så lenge man finner ut om det er utroskap i bildet!

Jeg skjønner ikke hvordan noen folk tenker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og alle andre sliter med å forstå hvordan du tenker. Du er, såvidt jeg har lest, den eneste som forsvarte hun som filmet typen. Nå er dette feil tråd så  la det gjerne ligge.

Ja, det stemmer. Jeg forklarte det meget nøyaktig i den aktuelle tråden. Når ho forklarte i detalj så nøye som ble gjort, og viste klar skepsis mot å vise innholdet til andre, så kan jeg ikke forstå hva som er feil med å finne svar for seg selv. Jeg så ingen tegn til skadefryd eller mulighet til at innholdet skulle spres for eksempel på internett.

Så det er ikke verre enn det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

jeg var en av de som kritiserte dama i posten du refererte til. For det første har ikke dette noe med TS å gjøre og for det andre er ikke dette i nærheten av det samme. Dama i den andre tråden gjorde noe straffbart iht. norsk lov. Det at du ikke klarer å skille dette skremmer meg.

For å gjøre det veldig klart: det er noe galt med deg om du setter opp et overvåkningskamera for å se om kjæresten din onanerer. Det er IKKE greit, uansett årsak.

Til TS.

Flott at du dumpa dama, lykke til videre!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Det er da ikke patetisk å prøve å ta igjen på en eller annen måte.

Jo det er nettopp det det er. Du spiller rett inn i hennes spill hvis du gjør noe tilbake eller vil prøve å få henne til å se lyset om hvor stor bitch hun er mot deg, det vil ikke skje da hun er protagonisten i sitt eventyr, la henne dra til helvete med eventyret sitt mens du går videre med livet ditt. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

?

Jeg kasta henne på dør, hun mente hun ikke hadde gjort noe galt og jeg bare "playet" henne etc. Hun hadde så sterke følelser å mente jeg ikke gjorde nok for å få det til å fungere. Når jeg sitter på informasjonen jeg har så satt jeg bare å ristet på hodet ?

Alt dette hadde hun sagt til familien min også å de kunne ikke forstå hvorfor jeg kasta ut denne bra jenta. Er det slik de lyver såpass at de tror det selv? Huff...

Enkelte mennesker er veldig gode på selvbedrag. Hvordan tror du hun klarer å leve med det hun har gjort? Det er selvsagt din feil at hun ble sendt inn i armene på en annen!

Ikke la deg lure. Hvis hun har pratet med familien din så har du all rett til å rette dem i deres misforståelse av situasjonen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du blir sammen med ei med et tresifret antall sexpartnere. Hvor dum er du egentlig? Da fortjener du å få deg en lærepenge.

Ikke det at du kommer til å høre på dette, men avslutt forholdet med denne dama og aldri se deg tilbake. Finn deg noen andre å ligge med, og følelsene forsvinner i løpet av noen dager. For øvrig, de som sier de aldri kunne vært utro er som regel utro, eller kommer til å være det.

Som vanlig er det en gjeng med uvitende og uerfarne fjols som kommenterer og ikke har peiling her. Antall sexpartnere sier i aller høyeste grad noe om sannsynligheten for utroskap og samlivsbrudd. Styr unna slike damer hvis det er et monogamt og seriøst forhold du er ute etter.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...