AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Har blitt sammen med en jente som jeg har vært venn med ganske lenge. Trives godt med henne, noe som bekymrer meg er antall sex partnere tidligere, tror det er tre sifret++ I tillegg har hun kontakt med et par av disse samt ''venn'' med eks kjæresten. Hun sier jeg ikke har noe å bekymre meg for å at jeg er den eneste. Er ikke en veldig sjalu type men føler noe skurrer her. Det hele toppet seg da hun ikke kom hjem å jeg voknet alene, da sa hun at hun ikke kom seg hjem å var edru hos noen venner, å måtte sove der. Da jeg tok det opp mente hun at hun aldri kunne vært utro å jeg måtte bare stole på henne. Er dette normalt? Vi har ikke vært sammen lenge nok til at jeg klarer å stole på en slik oppførsel. Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Spørs litt på grunnen til det store antallet. Bare glad i sex og bryr seg ikke om "status", eller ligger det andre årsaker bak som misbruk i barndommen. Sistnevnte har gjerne sex fordi det er forventet at hun stiller opp, klarer ikke si nei osv. Anonymous poster hash: 24eee...d79 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Hun har nok hatt en litt tøff fortid. Hun har også som singel hatt tindens å gå etter menn som allerede er i forhold, noe som er temmelig drøyt tenker jeg Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Vil råde deg til å høre på henne og la fortid være fortid. Antall sex-partnere sier ingenting om man er lojal eller ikke. Det er irrelevant. Tenk litt på hva du er på kanten til å dømme henne for. Hun kan ikke gjøre noe med det og du kommer til å såre henne med å tvile på henne fordi hun har en fortid. Hun valgte deg! Hun hadde ikke gjort det hvis hun var interessert i andre 5 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Har blitt sammen med en jente som jeg har vært venn med ganske lenge. Trives godt med henne, noe som bekymrer meg er antall sex partnere tidligere, tror det er tre sifret++ I tillegg har hun kontakt med et par av disse samt ''venn'' med eks kjæresten. Hun sier jeg ikke har noe å bekymre meg for å at jeg er den eneste. Er ikke en veldig sjalu type men føler noe skurrer her. Det hele toppet seg da hun ikke kom hjem å jeg voknet alene, da sa hun at hun ikke kom seg hjem å var edru hos noen venner, å måtte sove der. Da jeg tok det opp mente hun at hun aldri kunne vært utro å jeg måtte bare stole på henne. Er dette normalt? Vi har ikke vært sammen lenge nok til at jeg klarer å stole på en slik oppførsel. Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Mange sexpartnere er ikke nødvendigvis et problem, men det er et dårlig tegn å holde kontakten med dem. Og når det gjelder denne episoden: Hvilke venner var det hun var hos? Hvorfor kom hun seg ikke hjem? Hvordan var hun da hun først kom tilbake? Luktet det alkohol? Gikk hun rett i dusjen og prøvde å unngå deg? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Mange sexpartnere er ikke nødvendigvis et problem, men det er et dårlig tegn å holde kontakten med dem. Og når det gjelder denne episoden: Hvilke venner var det hun var hos? Hvorfor kom hun seg ikke hjem? Hvordan var hun da hun først kom tilbake? Luktet det alkohol? Gikk hun rett i dusjen og prøvde å unngå deg? Virket edru å luktet ikke alkohol. Var noen jeg ikke kjente fra før. Sa hun ikke fant noen til å kjøre. Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Virket edru å luktet ikke alkohol. Var noen jeg ikke kjente fra før. Sa hun ikke fant noen til å kjøre. Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Da er det greit da? Du kan ikke gå rundt å tro ting om henne uten grunn. Hun er ikke den første som ikke har funnet skyss hjem fra byen før. Sånt skjer. Slik som jeg ser det så er du mistenkelig ovenfor henne uten grunn. Er enig i at det ikke er helt kult at hun er venn med tidligere kjærester osv, det er litt unormalt kanskje? Men det betyr ikke at hun er utro. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Syns ikke dette høres ut som et bra koneemne 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Hvis jeg var deg, ville jeg fått navnene til disse hun "sov over hos". Det er det minste du kan forlange. Så får du vurdere om du skal ta en prat med dem for å høre om de snakker sant etterpå. Jeg mener, var det gutt eller jente ho sov over hos? Hva er det egentlig som foregår? Dette burde være 100% avklart for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Høres jo ut som du en en bra type. Hun har samplet hundrevis av menn og valgt deg. Med mindre hun har skrapt bunnslammet så burde du føle deg smigret og trygg på at hun har hatt en godt definert standard å velge deg utifra. Sex er gøy. Hadde alle hatt muligheten ville det vært vanlig med tusen sexpartnere av varierende kvalitet for oss alle. Ikke heng deg opp i det ned mindre du bor i en liten by og det er vanskelig å finne en retning å stå uten å stirre rett i ansiktet på en mann hvis kuk hun har sugd. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2018 Måtte krype til korset å sjekke mobilen hennes, å en lang story kort så var hun der. Stod også vi to bare var et greit vennskap tydeligvis, en nødløsning. Ikke sjokert egentlig, skjønner bare ikke hvordan en person kan leke me andres følelser slik... Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2018 Føles egentlig som en dårlig amerikansk film dette, men hvordan skal jeg konfrontere henne om det? Vil jo akuratt ikke si jeg har vært på telefonen. I tillegg til det jeg skrev har hu sendt nakenbilder å sovet hos han mens jeg var vekkreist. Man ser seg selv i andre er det noe som heter, hun blir flyforbannet om jeg snakker med eksen min, samtidig når jeg er borte eller jobber overtid er hun sikker på jeg er utro. Sikkert for hun tror alle er like jævlig som hun selv. Hun kommer aldri til å innrømme det før jeg står med harde bevis, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre ? Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Gjør det slutt med henne og gå videre. Du har bevis på at hun ikke er til å stole på. Hvis du konfronterer dette med henne, kan det hende hun plaprer videre om hvordan du er, og da kan det ødelegge dine sjanser videre hvis du får et dårlig rykte. At hun har hatt så mange partnere i utgangspunktet er et varselstegn, og med god grunn som du finner ut nå. Gjør det slutt på en verdig måte, du eier situasjonen om det er du som gjør det slutt. Jo lengre du venter, desto verre blir det. Se på det som en erfaring rikere, og prøv å finn ut mer om personen neste gang du blir sammen med noen. 3 Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Føles egentlig som en dårlig amerikansk film dette, men hvordan skal jeg konfrontere henne om det? Vil jo akuratt ikke si jeg har vært på telefonen. I tillegg til det jeg skrev har hu sendt nakenbilder å sovet hos han mens jeg var vekkreist. Man ser seg selv i andre er det noe som heter, hun blir flyforbannet om jeg snakker med eksen min, samtidig når jeg er borte eller jobber overtid er hun sikker på jeg er utro. Sikkert for hun tror alle er like jævlig som hun selv. Hun kommer aldri til å innrømme det før jeg står med harde bevis, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Kjip situasjon du er i nå TS. Jeg har vært i noe samme situasjonen selv. Jeg tenkte sånn "jeg er glad det skjedde nå, og ikke når jeg var gift". Hadde jeg vært deg ville jeg sagt enkelt og greit at du vet om alt, vet om nakenbildene, vet om overnattingene. Si at du ikke trenger å legge frem noe bevis fordi du vet. Avslutt alt med denne kvinnen. Hun er ikke moden. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2018 Sant nok, dum som jeg var så trodde jeg på alt hun sa å at det var til å stole på, tydeligvis ikke. Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Sant nok, dum som jeg var så trodde jeg på alt hun sa å at det var til å stole på, tydeligvis ikke. Anonymous poster hash: 74a9a...7fb Kommer sikkert til å være vanskelig å sto i mot, men vis at du er den harde. Vis at dette er en prinsippsak for deg. Ingen skal leke med dine følelser. Det er så mange andre ordentlige jenter ute i denne verden, de som virkelig er verdt å ta vare på. Lykke til Lenke til kommentar
Neewk Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Shit happens, bestill time hos lege for sjekk av kjønnssykdommer og ikke se deg tilbake. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2018 Her kan du velge selv.. -Fremstå som en bitter og patetisk fyr som blir bedratt av dama. -Dumpe dama uten å si et kvekk om hva du mener hun har gjort og gå vinnende ut av situasjonen. Jeg vet hva jeg ville gjort. Anonymous poster hash: 36dc9...1d6 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Det er da ikke patetisk å prøve å ta igjen på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Forholdet er nytt og så gjør hun dette allerede nå.. Eehh, ville stukket, fortere enn svint. Havet er fullt av nydelige og hyggelige havfruer, heldigvis 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå