9UAHR1KO Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Ivar Horneland Kristensen blir administrerende direktør i Virke. Han har vært generalsekretær i Tekna de siste seks årene.Tekna-topp blir toppsjef i Virke: – Har ærlig og redelig søkt på jobben Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 "Har ærlig og redelig søkt på jobben" - hva i all verden er det for slags kommentar? Har noen sådd tvil om redeligheten til denne personen, eller om at det skal ha vært noe kokelimonke i forbindelse med ansettelsen? Eller har det vært uklart om han i det hele tatt har søkt? Eller er artikkelen et tilfeldig offer for drive-by-editorializing and headline allocation? 2 Lenke til kommentar
BippeStankelbein Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 "Har ærlig og redelig søkt på jobben" - hva i all verden er det for slags kommentar? Har noen sådd tvil om redeligheten til denne personen, eller om at det skal ha vært noe kokelimonke i forbindelse med ansettelsen? Eller har det vært uklart om han i det hele tatt har søkt? Eller er artikkelen et tilfeldig offer for drive-by-editorializing and headline allocation? Han har ærlig å redelig søkt på jobben, i motsetning til "alle andre" som ikke ærlig og redelig har søkt på jobben. Helt ærlig, så har jeg aldri fått jobber jeg har søkt på. Men jeg har hele tiden hatt jobb, og hele tiden hatt jobbtilbud å velge i. Så kommentaren hans er kanskje rimelig nok. Jobbmarkedet er nok ikke så transparent, "ærlig og redelig" som vi liker å tro. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Det meste går på kjentskaper og kompistjenester. De som har de beste jobbene er som regel de som slikker mest r**. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå