Gå til innhold

Dette er den første prototypen på Ikeas samarbeid med Sonos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse så interessante ut, og spennende om de tenker mere multifunksjon og bedre tilpasning til møblementet.

Og fint om Sonos/Ikea-samarbeidet kan føre til at flere får noe som ikke låter helt forferdelig, samtidig som det blir lett å styre fra f.eks. mobilen. Kult med integrert lysstyring samtidig.

Spørsmålet blir da om det spiller sømfritt med annet Sonos-utstyr, eller om de prøver å lage et kunstig skille her. Skal ihvertfall sjekkes ut, da jeg kunne tenkt meg noe til kjøkkenet, badet og soverommet som kan spille sammen med stueanlegget mitt, som ennå ikke har noe Sonosutstyr.

Lenke til kommentar

Disse så interessante ut, og spennende om de tenker mere multifunksjon og bedre tilpasning til møblementet.

Og fint om Sonos/Ikea-samarbeidet kan føre til at flere får noe som ikke låter helt forferdelig, samtidig som det blir lett å styre fra f.eks. mobilen. Kult med integrert lysstyring samtidig.

Spørsmålet blir da om det spiller sømfritt med annet Sonos-utstyr, eller om de prøver å lage et kunstig skille her. Skal ihvertfall sjekkes ut, da jeg kunne tenkt meg noe til kjøkkenet, badet og soverommet som kan spille sammen med stueanlegget mitt, som ennå ikke har noe Sonosutstyr.

Kompatibelt med alt annet fra Sonos

Lenke til kommentar

Som det står i teksten: "...de øvrige høyttalerne i det som skal bli en serie med flere - vil selvfølgelig være kompatible med Sonos' øvrige produkter..."

Lenke til kommentar

Veldig synd at de ikke tør si noe om prisen. Det er jo det vesentlige, og muligens et konfliktområdet ettersom Ikea er kjent for billige møbler men Sonos er kjent for relativt dyre høyttalere...

Ja, pris er veldig interessant! Men med det salget Ikea har, bør dette kunne være en gullgruve for Sonos, selv om de vil tape litt på eget salg. Kvalitet på Sonos-apparater har vært veldig høy hittil, så det blir spennende å følge med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...