venomzorg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 har bestillt julegave til dama, og lurer på om den kommer fram før jul. hva er deres erfaringer med levering derfra i det siste? hvor mange dager? den ene varen jeg har bestillt er på lager og ble bestillt 9.40 mandag. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har ikke veldig god erfaring med Databutikken, men du bør få pakken før jul om det er lagervare det du har bestilt. Mitt råd er og kontakte Databutikken. Tror dem kan svare bedre på ditt spørslmål enn noen på forumet her. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Så lenge det er lagervare bør det ta en snau uke med postgangen. Svenske posten pleier ikke å være effektive - pakka havner i en container, og der blir den liggende noen dager da denne ikke går hver dag. Når den kommer til Norge går det derimot rimelig radig. Det som er irriterende er at pakkesøket ikke fungerer (blir ikke registrert) før pakka kommer til omfordelinfgssentralen her i Norge, og det er gjerne dagen før den ligger på postkontret ditt (her i Oslo. En dag lenger hvis den må flyttes til en annen del av landet) Det er mulig at databutikken har muligheten til å spore pakka i det svenske postvesenet, men skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke de gidder, eller så er pakka i Norge før du får et svar Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er det den svenske Databuyikken.com? hmmmm...... er det noen som handler der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Selvfølgelig er det noen som handler der. De er litt billigere på endel varer, og det er ikke alle som har problemer. Har riktignok bare handlet en gang - skjermkort til riktig så koselig pris (corsair-affæren) og en pcu-vifte. handelen gikk smertefritt den, og jeg har mailen til sjefen hvis jeg skulle handle igjen og få problemer Kjenner andre som har handlet der mange ganger uten problemer Endret 15. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 sendte mail og fikk positivt svar! og ja det er noen som handler der, dama ville ha noe høytalersett greier hu fant på expert, jeg fant det samma på nettet 500kr billigere og databutikken var det eneste stedet som hadde. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er det den svenske Databuyikken.com? hmmmm...... er det noen som handler der. Veldig hyggelige priser og grei/god service! Jo jeg er blandt de som handler der. De tok ikke engang gebyr da jeg glemte å hente en vare jeg hadde bestilt At noen sutrer og lager lynjsestemmning i webshopguiden gir jeg mer eller mindre blaffen i Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 pakken kom 19.12.03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå