AfterGlow Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Den siste sesongen av The Walking Dead har fått dato og trailer Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) pluss en spesialepisode "the walking dead 400 days" Endret 7. juni 2018 av NinjaVal Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Glede seg. Spilte igjennom sesong 1 og er ett av de beste spillene jeg noensinne har spilt. Ligger veldig høyt oppe for meg. Har derfor avventet med å spille sesong 2 (selv om har det) til sesong 3 og avslutningen kommer og får det. Da blir det å spille fra sesong 1 og til 3! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Er det virkelig blitt seks år siden den første sesongen kom? Skremmende hvor fort tiden flyr. Gleder meg til avslutningen, men blir nok å vente til alle episodene er ute før jeg kjøper. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Husker ikke hvordan sesong 2 var en gang. Sesong 1 var derimot noe av det beste jeg har spilt. De har vel en recap i starten av ny sesong? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Husker ærlig talt ikke mim jeg spilte igjennom sesong 3 for å være ærlig Føler det er latterlig lang tid siden jeg i hvert fall spilte igjennom sesong 2, så datt vel helt av lasset?EDIT: Sesong 2 er nok det siste jeg har vært igjennom.Mmuligens 400 days også. Endret 8. juni 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå