Kahuna Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 hydrogenbilane er rett rundt hjørnet, akkurat som dei var for 15 år sida og vil vere om 15 årRett rundt hjørnet du liksom, jeg så en i dag! Det var riktignok den eneste jeg har sett så langt i år. Og i hele fjor så jeg kanskje 6 stykker, hvis jeg ikke telte en av dem to ganger da. Lett å surre når tallene blir så store.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Jeg har til gode å se en eneste hydrogenbil noen sinne. Bjørn: Hydrogen er en fantastisk energisløsende lagringsteknologi. Ca 3-4 ganger høyere forbruk av kWh (inn til H2-elektrolysen) per km enn tilsvarende batteri-lagring. Det er bare en av grunnene til at hydrogen ikke kommer til å ta av. Uavhengig av antall bestillinger Nikola One har. PS. Siden de ikke har depositum, hvordan vet de at bestillerne ikke bare fordufter hvis og når Nikola One kommer i salg? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Så faktisk en Mirai for et par dager siden, var gul og med reklame for UnoX på den. Men er vel ingen sånne der oppe i nord Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Det er 1150 km* til nærmeste hydrogenstasjon herfra ja men jeg bor jo ikke under en stein her oppe, (annet enn akkurat i juni for å skydde meg mot været ) I fjor kjørte jeg 2000 km i Sør-Norge og så som sagt ikke en eneste HY-bil den gangen heller. En Mirai ville trengt ca 5 ganger lengre rekkevidde enn den har for å kunne rekke fra nærmeste hydrogenstasjon, hit og tilbake uten å gå tom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå