Gamerslayer123 Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Hei. har ved uhell kjøpt en del varer på ebay. hvordan jeg gjorde det var ikke så viktig, får jeg tilbake de pengene og hva må jeg eventuelt gjøre? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Kontakt selger? Kommunikasjon er nøkkelen. Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Kontakt selger? Kommunikasjon er nøkkelen. har gjort dette nå, men i stedet for å trykke på ``request to cancel order`` trykket jeg på ``other``. har dette noe å si? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Kvifor trykte du ikkje på "request to cancel order" når det var det du ville gjere? 7 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Kvifor trykte du ikkje på "request to cancel order" når det var det du ville gjere? det var oversatt til gebrokent norsk Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 hvordan får jeg sjekket når selger har refundert til meg? har brukt paypal. hvor lenge til pengene kommer? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Hvordan kjøper man en del varer ved et "uhell"? 4 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Gjør kanskje det i fylla. Vet paypal kan ta litt tid å få pengene igjen først får man epost så tar det ofte dager\uker før man ser det på paypal. En del selgerne på ebay svarer ikke og man venter evigheter på varene. Er umulig å vite om varene kommer eller ikke. De som svarer sier det kommer snart. Gir man negativt erfaringer kan man få samme tilbake. Så det er jo negativ med ebay. Selgerne kan ta igjen. Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Gjør kanskje det i fylla. Vet paypal kan ta litt tid å få pengene igjen først får man epost så tar det ofte dager\uker før man ser det på paypal. En del selgerne på ebay svarer ikke og man venter evigheter på varene. Er umulig å vite om varene kommer eller ikke. De som svarer sier det kommer snart. Gir man negativt erfaringer kan man få samme tilbake. Så det er jo negativ med ebay. Selgerne kan ta igjen. har hatt god kontakt med samtlige selgere og har fått nesten alle refusjonene. Det har kommet mail fra Paypal hvor det står at det er kommet en refusjon. Hovr lang tid til pengene kommer på konto da? Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Har fått refusjon nå, også fått mail om dette, men vet ikke om/når pengene kommer. jeg ser at jeg har 0 kroner på Paypal kontoen. kommer pengene rett på konto eller går de via Paypal? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 De går tilbake til banken, men ikke forvent at de kommer raskt tilbake(~1 uke). 1 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 De går tilbake til banken, men ikke forvent at de kommer raskt tilbake(~1 uke). ok takk. har fått bekreftelse på refusjon av Paypal, så det er bare å vente? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Bare å smøre seg med tålmodighet nå 1 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Bare å smøre seg med tålmodighet nå Vil ta lang tid? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) Det er stor forskjell på refusjon og trykket på feil knapp (TFK). TFK sees på med skepsis. Lett å tro at kjøper ombestemte seg, eller fikk beskjed om å ombestemme seg av sin bedre halvdel. Vær klar over en ting: "Det er flere svindlere blant kjøperne enn blant selgerne". Uansett, selgeren har det siste ordet! Ta kontakt, legg deg flat, kanskje han tror på TFK. Håp at han ikke har ekspedert varen. Endret 7. juni 2018 av ChiaroScuro 2 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Selgerne har sagt at de skulle sende pengene tilbake og har fått refusjonsmail av Paypal. Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Byttet bankkortet nettopp fordi jeg ikke har det lenger. Kommer pengene da på det nye kortet eller ? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Oppdater din PayPal konto! Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Oppdater din PayPal konto! Hvordan? Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 7. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2018 Oppdater din PayPal konto! skal jeg trykke på ``bekreft betalingskort``? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå