Coffeetime Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Kanskje litt OT, men hvem tror dere fødende kvinner roper på når det står på som verst? Babyen? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 En dyktig fastlege og kostbare utredninger på skattebetalerens regning 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Babyen? Satan på en fødsel jeg tok bilder av, var iallefall overraskende mye banning. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Satan på en fødsel jeg tok bilder av, var iallefall overraskende mye banning. NordNorge? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Mange roper på Gud og mamma. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 NordNorge? Østlandet, faen var en gjenganger Lenke til kommentar
Coffeetime Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Mange roper på Gud og mamma. Tror ikke det har noe med religiøsitet å gjøre... 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Kanskje litt OT, men hvem tror dere fødende kvinner roper på når det står på som verst? Anestilegen. (Det motsatte av gud). 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Så alle troende er sinnssyke med andre ord? Nei. De tror på et eventyr. Problemet er at de ikke kan skille eventyr fra virkelighet. Med tiden vil dette kanskje føre til "avvennings klinikker" og til slutt bli en diagnose. Endret 10. juni 2018 av ChiaroScuro 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 (endret) Kanskje litt OT, men hvem tror dere fødende kvinner roper på når det står på som verst? Enda mer OT. De roper til mannen. Noe sånnt som: "Din fordømte dritt! Dette er din skyld. Bare vent så skal jeg trøkke bowlingkula di opp der sola ikke skinner på deg. Gi meg narkose for helvete!!! Hold opp med Pust Pust Pust! V R Æ L L L! Er'n ok? Jeg elsker deg kjære. Endret 10. juni 2018 av ChiaroScuro 1 Lenke til kommentar
Coffeetime Skrevet 10. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2018 Satan på en fødsel jeg tok bilder av, var iallefall overraskende mye banning. NordNorge? Var "hæstkuk" nevnt? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 Var "hæstkuk" nevnt? Nei de bruker ikke sånt på Østlandet når de ikke har en dialekt som består for det meste av enstavelser som æ e æ. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Enda mer OT. De roper til mannen. Noe sånnt som: "Din fordømte dritt! Dette er din skyld. Bare vent så skal jeg trøkke bowlingkula di opp der sola ikke skinner på deg. Gi meg narkose for helvete!!! Hold opp med Pust Pust Pust! V R Æ L L L! Er'n ok? Jeg elsker deg kjære. Egenerfaring? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Egenerfaring? Nei, ser for mye på komedier på tv. Lenke til kommentar
Coffeetime Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Nei de bruker ikke sånt på Østlandet når de ikke har en dialekt som består for det meste av enstavelser som æ e æ. Men hvis man sier "føkk" og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå