allyse Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ny serie designhøyttalere fra blaupunkt. Pressemelding: OD står for "OverDrive" – en helt ny serie av spesialdesignede høyttalermoduler for den krevende lydentusiasten. Diskré, tøff design, uovertruffen lydkvalitet og eksklusivt materialvalg har vært utgangspunktet for Blaupunkts ingeniører under utviklingsarbeidet med OD-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 og prisen? Fint dere tar med musikk her ogs&!! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Og hvor finner jeg heftet dette var klippet inn fra? var jo egentlig totalt lite fornuftig lesing, bare at Blaupunkt har ny serie med navn bla bla, bra materiale visst nok (hvilke da?) enorm kvalitet i utførelse og lyd? jadda sikkert, men det sier Jallalogic om sine produkter til 29,90 og Kanskje litt tester hadde vært på sin plass? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Og hvor finner jeg heftet dette var klippet inn fra? var jo egentlig totalt lite fornuftig lesing, bare at Blaupunkt har ny serie med navn bla bla, bra materiale visst nok (hvilke da?) enorm kvalitet i utførelse og lyd? jadda sikkert, men det sier Jallalogic om sine produkter til 29,90 og Kanskje litt tester hadde vært på sin plass? Er hentet fra presseutsendinger. Har høyttalere, forsterkere, spillere mv. i hyllene, men ingen for å teste dem Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Kanskje litt tester hadde vært på sin plass? Er hentet fra presseutsendinger. Har høyttalere, forsterkere, spillere mv. i hyllene, men ingen for å teste dem kan teste dem for deg jeg. 0 erfaring med testing av anlegg. EDIT: hvis du vil kan jeg godt gjøre det hører my på musikk og kunne trenge noe og prøve ut platesamlingen på. ja, nå er jeg seriøs Endret 1. januar 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Må nok ha litt kompetanse innen lyd, og en passende omgivelse å teste tinga i. For all del. Er det noen som mener de kan teste dette, kan jeg bli kontaktet på [email protected] Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Må nok ha litt kompetanse innen lyd, og en passende omgivelse å teste tinga i. For all del. Er det noen som mener de kan teste dette, kan jeg bli kontaktet på [email protected] hva er passende ommgivelser? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 hva er passende ommgivelser? Bil eller testlab Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hva er passende ommgivelser? Bil eller testlab jeg kan få testet i bil. har ike testlab hjemme da. heller ikke har jeg mye erfaring, hører jo mye på musikk og er intresert i det. får testet det som sagt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 jeg kan få testet i bil. har ike testlab hjemme da. heller ikke har jeg mye erfaring, hører jo mye på musikk og er intresert i det. får testet det som sagt Du får kontakte meg på [email protected] så kan vi prates der Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 jeg kan få testet i bil. har ike testlab hjemme da. heller ikke har jeg mye erfaring, hører jo mye på musikk og er intresert i det. får testet det som sagt Du får kontakte meg på [email protected] så kan vi prates der skal gjøres, men nå må jeg legge meg. (strenge foreldre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg