saraEmilie Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Hei! Jeg har litt skjev stortå og dette gjør at foten min gnager hull i skoene mine på siden. Kjøpte nye joggesko for bare noen uke siden og jeg ser allerede at det begynner å bli hull på sidene. Har spurt i butikken om bredere sko også, men det blir hull uansett. Hva burde jeg gjøre? Det er ikke billig å drive å kjøpe sko hele tiden, og det er utrolig kjedelig når det er dyre sko det går hull på. Det gjør ikke vondt så det er bare at det går hull på skoene som plager meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Enten gå til en ortoped og få spesialtilpassede sko, eller oppsøk en skomaker og få dem laget til akkurat dine føtter. Det ene er litt dyrere enn vanlige sko, det andre veldig, men på sikt lønner det seg nok. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Et tredje alternativ er å bli operert for dette. Det er jeg blitt, men jeg var veldig plaget og hadde mye smerter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå