Gå til innhold

Syriske menn sender familien tilbake - redd for at de skal bli "for norske"


Anbefalte innlegg

De fleste som kommer til Norge som flyktninger er menn. Kvinner og barn blir igjen i det krigsherjede landet. Når det kommer en hel familie, så hender det at de syriske mennene synes at norsk kultur blir for krevende og at det er bedre at man heller sender kone og barn tilbake til krigen for at de ikke skal bli for norske.

 

Hva er vitsen med å bruke milliarder på flyktninger som kommer til Norge når de heller vil reise tilbake fordi de ikke liker måten vi lever på her? Eller, vi kan forby menn å komme til Norge og kun ta inn kvinner og barn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de reiser tilbake, så bruker vi vel ikke milliarder på disse flyktningene?

Eller ser du for deg 1.klasse på fly, Orientekspressen, store cruisebåter og denslags?

Siv og Sylvi vil jo hjelpe dem i nærområdene, og det er dit de drar.

De sender kvinner og barn hjemover, mennene blir her. De klarer å bli uten å bli for "påvirket" av likestilling og andre slike fæle ting. Kuler og granater er ingenting i forhold til norsk likestilling og frihet må du vite.

Tenk om kvinnene og barna får smaken av frihet, kjære vene.

Endret av Uderzo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva er vitsen med å bruke milliarder på flyktninger som kommer til Norge når de heller vil reise tilbake fordi de ikke liker måten vi lever på her? Eller, vi kan forby menn å komme til Norge og kun ta inn kvinner og barn.

 

Leste du i det hele tatt det du postet? Alle vill bo her slik jeg forstår den, men noen menn "sender" kvinnene tilbake på grunn av noen meninger de har. Hva nå enn det betyr. 

Lenke til kommentar

Det er helt å forvente når vi fører en så urettferdig 0g inhuman asylpolitikk. Den eneste riktige måten å behandle folk med ressurser til å betale kriminelle nettverk på å smugle dem til der hvor de får mest sosiale goder er å avvise dem summarisk ved grensen og ikke la dem sette foten på norsk jord. Og om de ulovlig tar seg inn i europeiske land så bør man sikre at de aldri kan få lovlig opphold eller rettigheter til sosiale goder i noe land i Europa. Det er faktisk den eneste måten man kan stoppe strømmen til Europa som antagelig bare vil øke.

 

Hva er egnetlig målet med norsk asylpolitikk?

-Å hjelpe som mange som mulig for pengene? Nei, å la noen få opphold et fremmedkulturelt høykostland med masse sosiale ytelser er den mest kostbare løsningen per flyktning og derved den måten man hjelper så få som mulig for de summene som brukes.

-Å hjelpe de som har mest bohov for hjelp? Nei, de som har råd til å betale tilsvarende flere titalls årslønner i hjemlandet til kriminelle nettverk er ikke de som har mest behov for hjelp.

-Å oppfylle våre internasjonale forpliktelser? Nei, de sier bare at man skal ha rett til å søke politisk asyl i det første trygge landet man kommer til. Det er ikke tekniske mulig at dette er Norge for så godt som alle som søker politisk asyl i Norge.

 

Så hva er egentlig målet med politikken som føres?

Endret av robertaas
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi bruker milliarder på dem når de kommer her. Mange av dem kommer ikke i jobb, ikke ut i utdanning, nekter å integrere seg i samfunnet og er generelt et nettotap for det norske samfunnet.

 

Nei, de har jo reist tilbake(ref dine original post). 

 

Det er mange personer fra Norge som også er "nettotap" for samfunnet, skal vi sende dem ut i krig? 

Lenke til kommentar

Jeg tror TS har misforstått konseptet med asylanter.

 

Ingenting som er misforstått her.

 

 

Leste du i det hele tatt det du postet? Alle vill bo her slik jeg forstår den, men noen menn "sender" kvinnene tilbake på grunn av noen meninger de har. Hva nå enn det betyr. 

 

De liker Islamisme mer enn de liker frihet og demokrati. Derfor sender de kvinnene tilbake til krigen slik at de kan fortsette å gå rundt i tette klesplagg mens mennene isolerer seg her i Norge og sender deler av NAV-pengene ned der.

 

 

Nei, de har jo reist tilbake(ref dine original post). 

 

Det er mange personer fra Norge som også er "nettotap" for samfunnet, skal vi sende dem ut i krig? 

 

Nordmenn flest er ikke et nettotap for samfunnet. Hvor ellers skulle vi fått skattepengene fra? Norge bør stenge grensene slik at vi ikke slipper Islamistene inn i landet vårt. Om de ikke vil integreres så ser jeg ingen grunn til at de skal bli her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Vi bruker milliarder på dem når de kommer her. Mange av dem kommer ikke i jobb, ikke ut i utdanning, nekter å integrere seg i samfunnet og er generelt et nettotap for det norske samfunnet.

Vel, dersom målet er nettogevinst pr. hode kjenner jeg til en del nordmenn vi også burde ha kvittet oss med. Kanskje en kan etablere en sånn norsk koloni, f.eks i syria, på samme måte som i Spania (alfaz del pi). Så kan både norske og syrere etablere seg i kolonien. Både litt hjemmekoselig krig og gode badetemperaturer, vinn-vinn. Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Det er helt å forvente når vi fører en så urettferdig 0g inhuman asylpolitikk. Den eneste riktige måten å behandle folk med ressurser til å betale kriminelle nettverk på å smugle dem til der hvor de får mest sosiale goder er å avvise dem summarisk ved grensen og ikke la dem sette foten på norsk jord. Og om de ulovlig tar seg inn i europeiske land så bør man sikre at de aldri kan få lovlig opphold eller rettigheter til sosiale goder i noe land i Europa. Det er faktisk den eneste måten man kan stoppe strømmen til Europa som antagelig bare vil øke.

 

Hva er egnetlig målet med norsk asylpolitikk?

-Å hjelpe som mange som mulig for pengene? Nei, å la noen få opphold et fremmedkulturelt høykostland med masse sosiale ytelser er den mest kostbare løsningen per flyktning og derved den måten man hjelper så få som mulig for de summene som brukes.

-Å hjelpe de som har mest bohov for hjelp? Nei, de som har råd til å betale tilsvarende flere titalls årslønner i hjemlandet til kriminelle nettverk er ikke de som har mest behov for hjelp.

-Å oppfylle våre internasjonale forpliktelser? Nei, de sier bare at man skal ha rett til å søke politisk asyl i det første trygge landet man kommer til. Det er ikke tekniske mulig at dette er Norge for så godt som alle som søker politisk asyl i Norge.

 

Så hva er egentlig målet med politikken som føres?

 

Målet er å erstatte nordmenn med flest mulig ikke-europeere slik at vi en gang er minoriteter i eget land.

Lenke til kommentar

Nei, de har jo reist tilbake(ref dine original post).

Ehhh... de får raskere opphold og langt flere penger om det registreres som at det er en hele familie som kommer... og etter at kvinner og barn sendes tilbake så er det selvsagt mange som fortsetter å inkassere penger for hele familien. Hvor naiv er det mulig å bli?

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Vel, dersom målet er nettogevinst pr. hode kjenner jeg til en del nordmenn vi også burde ha kvittet oss med. Kanskje en kan etablere en sånn norsk koloni, f.eks i syria, på samme måte som i Spania (alfaz del pi). Så kan både norske og syrere etablere seg i kolonien. Både litt hjemmekoselig krig og gode badetemperaturer, vinn-vinn.

 

Norske velferdsgoder slik jeg har forstått det er til for nordmenn. Da blir det feil at en stor del av de som kommer til Norge skal belaste et allerede overbelastet system. De som kommer til Norge som asylanter, innvandrere eller hva det nå er burde ikke fått noe som helst fra staten før de har jobbet og skattet i minst ti år.

 

At Nordmenn reiser til Spania og lever der har jeg ingenting imot, det er som oftest et gode for Spania at nordmenn bruker litt av pengene sine der nede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nordmenn flest er ikke et nettotap for samfunnet. Hvor ellers skulle vi fått skattepengene fra?

Tja, jeg er slett ikke så sikker på det.

Norge bør stenge grensene slik at vi ikke slipper Islamistene inn i landet vårt. Om de ikke vil integreres så ser jeg ingen grunn til at de skal bli her.

Er det økonomi eller religion som er tema her ?
Lenke til kommentar

Ehhh... de får raskere opphold og langt flere penger om det registreres som at det er en hele familie som kommer... og etter at kvinenr og barn sendes tilbake så er det selvsagt mange som fortsetter å inkassere penger for hele familien. Hvor naiv er det mulig å bli?

 

Takk for komplimentet.. 

 

Skal ikke engang besvare vrøvlet ditt over her, det blir rett og slett for frekt. 

 

Jeg er ikke naiv, jeg poengterte at en del av sakene han nevnte ikke var gyldig da de reiste tilbake. Dette kan ikke engang du benekte.. 

Lenke til kommentar

Takk for komplimentet.. 

 

Skal ikke engang besvare vrøvlet ditt over her, det blir rett og slett for frekt. 

 

Jeg er ikke naiv, jeg poengterte at en del av sakene han nevnte ikke var gyldig da de reiste tilbake. Dette kan ikke engang du benekte.. 

 

Og hva er det? Dine innlegg gir ingen mening.

 

 

Det er ofte det som står foran et spørsmålstegn.

 

Så du vet ikke selv hva du spør om en gang, herre min hatt.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...