MultiGamerClub Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Stått i kjøleskapet, ingen mugg. Ikke farlig og spise? 3-4 mnd utgått. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) Smak. Smaker det dritt så kaster du det. Edit: Og lukt på det. Endret 6. juni 2018 av sedsberg 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Fett harskner når det blir gammelt, og det kjenner du på smaken. Det er ikke farlig å spise det, men inntaket begrenser seg selv veldig fort. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Gi faen i dato på mat. Lukt og smak så finner du fort ut om det er ok. Bryr meg fint lite om ting har gått ut på dato for årevis siden så lenge det smaker og lukter greit. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Sier som de over; snak og luk tpå det. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2018 Takker, lar det stå i kjøleskapet til senere bruk >_> Kjøpte meg bremykt og funker bedre, men smør®et er fortsatt godt ^^ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Smør er eigentleg kun fett, noke som gir dårlig grobotn for bakteriar. Har smøret hatt tilgang til oksygen kan det harskne. Dersom det dreier seg om smør med lokk så hadde ikkje vært bekymra i det heile tatt. Smør som har vært laust innpakka i papir ville eg lukta og smakt på fyrst. Merk at harskt smør ikkje luktar særleg mykje, så smaking er å foretrekke. Det vil normalt ikkje medføre særleg med kortidsplager å ete harskt smør utover at det smakar vondt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Kroppen er ikke spesielt glad i harske fettsyrer. Blir det for harskt spytter du det rett ut automatisk hvis du har smakssans. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Bruk det til å smøre hengsler, skruer/muttere, sykkelkjeder og knirkete dører med ^^ Endret 11. juni 2018 av Taurean Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Trenger ikke smør jeg , bor i hi.......brum , brum , brum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå