VACS19 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei, går det an å feste en kjøleribbe med lynlim, eller blir skjermkortet kortslutta. Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Du bruker termisk lim til sånt, ellers forsvinner jo vitsen med ribba. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Mange tar en bitteliten dott superlim i hvert hjørne av ramkjølerne, og vanlig goop på resten av overflaten. På den måten får dem festet kjølerne uten å kjøpe dyrt Arctic Silver termisk lim. Funker nok fett hvis man gjør det riktig Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har festet en T-bird 1.4 kjøleribbe+vifte på det kortet... Festet med en lapp thermisk lim som jeg fikk med i en pakke med noe kjøle-greier (husker ikke hva). Så tok vi (jeg og gorg) noen kabler vi røsket ut av kabinettet. De gikk egentlig til høyttaler og usb utganger i et elle kabinett. I kortet skal det være noen hull ytterst i hjørnene. Der festet vi kablene. Kommer med bilder til sommeren... mvh Øyvind Lenke til kommentar
gorg Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 det var til crystal orb.... sitter på gf3:) Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Jeg bruker en gammel coolermaster socket a vifte til mitt skjermkort.. Fungerer ypperlig! 4 dråper med vanlig superlim, litt as2 i midten og en MYE roligere maskin med en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå