Tonyoer Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Hei. Er det noen med erfaringer om isbit-maskin i kjøleskap her? Mitt Daewoo skap vil ikke slippe isbitene ned i lagringskammeret, bitene sitter fast i doseringskammeret. Det betyr at det fylles på med nytt vann renner dette ned i systemet. Er ikke sikker på hva som gjør at bitene slipper kammeret, men det sitter en sensor på undersiden. Hilsen Tony Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 1. Har du av-iset skapet helt? 2. Hvor gammelt er det? 1 Lenke til kommentar
Tonyoer Skrevet 6. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2018 1. Har du av-iset skapet helt? 2. Hvor gammelt er det? Det er ingen ting å av-ise, vertfall ikke som jeg kan se. Doseringskammeret har vert ute av skapet for rengjøring, Skal sjekke alderen, men det er ikke spesielt gammelt. Daewoo FRS-U20DBS. Kjøpt brukt men jeg tipper max 5 år. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Det er ingen ting å av-ise, vertfall ikke som jeg kan se. Doseringskammeret har vert ute av skapet for rengjøring, Skal sjekke alderen, men det er ikke spesielt gammelt. Daewoo FRS-U20DBS. Kjøpt brukt men jeg tipper max 5 år. Er det under 5år så er det bare å reklamere på det. Selvfølgelig er isbitmaskineriet laget for å vare over 5 år. Lenke til kommentar
Tonyoer Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg har nok bommet litt med tiden her:=) Den er utenfor garanti. ikke enkelt å få tak i deler til dette skapet. Er det noen her som vet hvordan fryseren får isbitene ut av kammeret? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Hvis du trenger isbitmaskin til Daewoo FRS-U20DBS som reservedel, så kan det skaffes hos Serviecompaniet: https://www.servicecompaniet.no/Articles?Id=1897&Brands=138&BrandExp=true&TypeExp=true&Models=2042&ModelExp=true De har også service og support på disse skapene. Lenke til kommentar
Tonyoer Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Hvis du trenger isbitmaskin til Daewoo FRS-U20DBS som reservedel, så kan det skaffes hos Serviecompaniet: https://www.servicecompaniet.no/Articles?Id=1897&Brands=138&BrandExp=true&TypeExp=true&Models=2042&ModelExp=true De har også service og support på disse skapene. Takk for tipset. Men jeg tror ikke det er der problemet ligger. alle brytere og motor virker. Måler også motstand i sensoren. Lurer litt på om det er timingen som feiler. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Da kan du jo kontakte Servicecompaniet og spørre dem. De er nok de som kan disse skapene best i Norge. Telefon og mail står på forsiden. Lenke til kommentar
Tonyoer Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Da kan du jo kontakte Servicecompaniet og spørre dem. De er nok de som kan disse skapene best i Norge. Telefon og mail står på forsiden. ok. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå