gurugutt Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har kjøpt meg en Nokia 6600. Etter å ha knotet litt omkring, installert noen programmer etc..så vil ikke telefonen ringe med noe annet enn Nokia Tune. Vet ikke om det fungerte tidligere heller. Når jeg blar i filbehandling, finner jeg ikke nokia tune.mid noe sted. KUN når jeg skal endre ringetonen på forskjellige profiler dukker den opp. Finner den heller ikke under galleri. Selv om jeg endrer ringetone på samtlige profiler, og JA, aktiverer en av dem, så ringer det med Nokia tune... Er det mulig!! har forsøkt å kopiere alt over til telefonminne (toner), samme feil. Alt over til minnekort, samme feil.. Har også restartet telefonen etter endringer. Og når jeg går inn på profilen igjen, så står det en annen låt en Nokia Tune der... men den vil jo ikke spille.... Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jeg hadde nøyaktig samme problem med min.. eller, den spilte ringelyd, skjønte ikke helt om den gjør det på din eller ikke, men det var bare nokia tune. selv om det sto klart inne på profilen at en annen lyd var valgt var det nokia tune som ble avspilt når det rang. jeg har dessverre ingen løsning Lenke til kommentar
gurugutt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 jeg hadde nøyaktig samme problem med min.. eller, den spilte ringelyd, skjønte ikke helt om den gjør det på din eller ikke, men det var bare nokia tune. selv om det sto klart inne på profilen at en annen lyd var valgt var det nokia tune som ble avspilt når det rang. jeg har dessverre ingen løsning Joda, den spiller ringelyden, men altså bare Nokiatune.mid... Jeg har tilogmed opprettet en gruppe, endret ringetone på gruppen, men den spiller nokiatune uansett.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg kan med rimelig høy sikkerhet si at det er et av de programmene du installerte som har skapt problemet... Lenke til kommentar
scoom Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Nokia tune.mid ligger foresten på z: , det er ein stasjon du ikkje har tilgang til før du laste ned og installerer ein anna og betre filbehandlar til mobilen din.. Har desverre inga løysing på problema dine, men dei kan umogleg vere langt unna Edit: Fexplorer Endret 15. desember 2003 av scoom Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Prøv å avinstaler programmer du har lagt inn selv via fexplorer eller programbehandling. Hvis ikke noe annet hjelper... *#7370#. Formaterer hele telefonen. Problemmet er at alt annet forsvinner også. (Tlf tilbakestilles slik den var fra butikken).MMC kortet må formateres manuelt i tilfelle. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Prøv enkelt å greit og bare gå inn å velge en annen ringetone engang til, om du forstår, jeg flyttet på ringetonene mine og da kom nokiatune da det ringte! Da måtte jeg bare velge tone på nytt, og ta ok! Vanskeligere var det ikke! Lenke til kommentar
gurugutt Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Fant løsningen på problemet. Jeg la alt av ringertoner på Minnebrikke. Når jeg flyttet alt til c:\nokia\tones\DIGITAL, så fungerte det.. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 jeg har da alle ringetonene på minnekortet.. det fungerer da fint.. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har ein del ringetoner på minnekortet eg også, og alle funkar fint.. Kjem vel kanskje meir ann på kva for mappe på minnekortet ein legge dei i. Må vel vere ein av dei mappene som er tillaga der fra før av slik at nokiaen skjønner at den inneheld ringetoner Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har akkurat samme problem på min telefon... Men problemet kommer og går uten at jeg gjør forandringer...! Noen ganger ringer den med en ringetone jeg har på minnekortet, og noen ganger med nokia tune. Litt irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå