Super-Stian Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Flott, en sponset video. Jeg tror fortsatt dere ikke forstår. Jeg kan sitte å se på en 15" skjerm og trykke Windows knappen og skrive calc og så åpne kalkulatoren på PC skjermen. Eller jeg kan flytte synet mitt ned på en liten touchpad, åpne en liten kalkulator og bruke touch for å gjøre det jeg skal gjøre. Hvilken verden lever dere i at dette skal være nyttig. Herre jemini Glem nå om det er en sponset video eller ikke. Det var kun ment for folk som vil se litt mer av maskinen. Jeg valgte bare "Unbox Therapy" fordi de er en kjent og seriøs kanal på YouTube som tar for seg "sånne ting" som dette :-) Lenke til kommentar
CZQAVSWU Skrevet 10. juni 2018 Del Skrevet 10. juni 2018 merk mine ord, ved neste apple konferanse, brand new, totally original screen touchpad on the new macbook. så blir alle å si at det e så originalt å genialt Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Dette hadde jo vært en genial idé for Playstation 5. Den ubrukelige paden på dual shocken kunne fått en brukbare funksjoner: - Den kunne blitt brukt som touch pad når man surfer på de elendige nettleserne til PS'en. - Den kunne hatt diverse hotkeys man bare kunne trykt på uten å måtte gå inn i menyen: Youtube, power off, rest mode, bibliotek, spotify, bildegalleri etc etc - Den kunne vist videoer eller diverse info på skjermen under spill. ARTIG FØR UNGAN! Dette ville jo slukt en del strøm om du hadde valgt å hatt alt dete på så dual shock 5 måtte hatt ganske bra batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå