RQS392LC Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Et feilslått eksperiment satte forskeren David Stone på sporet av en jernbasert miljøsement.Sementen som spiser CO2 Lenke til kommentar
P. Tuvnes Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Først må jo jernet produseres, og det gir store utslipp av plantenæringen (!) CO2. Dette er en bakvendt-teknologi i likhet med "Bakvendt-«vitenskapen» om CO2 og klima" som man kan lese om her: http://www.klimarealistene.com/2017/01/13/bakvendt-vitenskapen-om-co2-og-klima/ Hvor CO2-hysterisk er det mulig å være blant antatt kunnskapsrike folk i TU og Tekna? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 I flere år nå har jeg oversatt 'klimaskeptiker' og 'klimarealist' til 'landsbyidiot' inne i hodet mitt når jeg leser det de produserer. Det veier på en måte *litt* opp for at de har ødelagt skeptikerbegrepet.. 5 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) I flere år nå har jeg oversatt 'klimaskeptiker' og 'klimarealist' til 'landsbyidiot' inne i hodet mitt når jeg leser det de produserer. Tja, det er vel èn måte å håndtere det man ikke forstår noe av. Endret 7. juni 2018 av tigerdyr Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Tja, det er vel èn måte å håndtere det man ikke forstår noe av.Hvis *du* tror at du forstår noe som helst av det uvitenskapelige sprøytet disse klimaskeptikerne/klimarealistene/landsbyidiotene lirer av seg så er det du som ikke skjønner noe. Det eneste positive jeg kan si om dem er at hver gang jeg har forsøkt å komme til bunns i argumentene deres så har jeg lært noe nytt. Nesten uten unntak så inkluderer den lærdommen at de gjerne bruker feilsitater, ting tatt ut av sin sammenheng, ting gått ut på dato, eller bare ting med så svakt vitenskapelig fundament at det bikker over i dikt og løgn.. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå