Corp Por Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) neste gang du vurderer å møte noen over nett så sørg for at dere møtes kjapt og ikke søk over halve landet. Prøv å være realistisk og treff folk du uanstrengt kan møte igjen. Utrolig mange menn legger inn vanvittig med effort for å få seg et knull. Dama "onlinedeita" en "milliardær" som tilbød å betale flyreisen for at hun skulle komme på besøk. Når hun fortalte om dette tenkte jeg bare "yeah right....". En mann hiver seg i bilen i kristiansand midt på natta og peiser av gårde til trondheim om han lukter fitte - eller betaler noen tusenlapper for å få fitta levert på døra. Om han er desperat nok... Jeg sier ikke at det er hva han har gjort - Som sagt høres det ut som at dere begge har laget tabben sammen, men menn er menn og jenter er naive. Det er en grunn til at mange menn vil ha jenter som er unge, naive og lette og utnytte og jenter vil ha en mann som er langt eldre med ressurser. Da kan man etterpå klage på at man ble utnyttet, selv om motivasjonen hos en selv var å utnytte den andre. Bevisst eller ikke. Det hadde antagelig kostet meg 5 kalorier å fått meg ei snerten lita jente på 20. Jeg har ressurser til å imponere. Men vil jeg ha ei jente som fortsatt fokuserer på lekser og justin bieber? Ikke jeg... men mange vil... Endret 6. juni 2018 av Invader Zim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå