Mr_Spock Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Her er det veldig dårlig mottak av ting jeg har bestilt på ebay osv. Kanskje bare halvparten har kommet av det jeg bestilte siden januar. Selv ting fra Platekompaniet & Cdon tar nå flere uker å få i stedet for et par dager. 1 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) DiskusDød skrev (6 timer siden): Riktig merking kan bli et problem. Noen som vet om Paypal kvitteringen er spesifisert med vareverdi og MVA? "Tax" er en egen linje på paypal-kvitteringen. Jeg har ikke problemer med at pakker ikke dukker opp nå. Men jeg har stort sett gått vekk fra gratis-alternativene når jeg handler fra aliexpress. Velger heller EMS eller ePacket som koster 2-3 usd. Tar mye kortere tid og er med sporing. Tar gjerne 14-20 dager istedenfor to måneder til aldri. Endret 6. april 2020 av bo1e 1 Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 6. april 2020 Del Skrevet 6. april 2020 Supert. Da er det mulig å klage hvis selger glemmer å føre på VOEC nummer og posten krever moms og gebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå