Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Er alle utespillere utenfor banen regnes det som at de er på sin egen halvdel og motstanderlaget kan da starte kampen. Derfor er det flere tilfeller dette VM der du ser en spiller bli stående igjen inne på banen mens de andre ligger i en klynge å feirer utenfor banen. Du bedriver like bra kildekritikk som Panamas spillere skjønner jeg. 5 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Haha, måtte være en som beit på den der Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Belgia vs England blir heftig! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Panama vs Tunisia ikke fullt så mye kanskje. Eller? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Belgia vs England blir heftig! Stinker 0-0 av den kampen. Kan fort være en kamp ingen ønsker å vinne Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Stinker 0-0 av den kampen. Kan fort være en kamp ingen ønsker å vinne Hvem blir nr 1 og 2 da, og hvilken betydning kan det ha? Ifølge tabellen er de likt på alt, men England er plassert øverst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Hvem blir nr 1 og 2 da, og hvilken betydning kan det ha? Ifølge tabellen er de likt på alt, men England er plassert øverst. Belgia har vel 1 gult kort mer. Lag nr 2 i gruppe G (altså gruppa til England/Belgia) får potensielt en enklere reise videre slik det ser ut nå. Endret 27. juni 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Stinker 0-0 av den kampen. Kan fort være en kamp ingen ønsker å vinne Uff det håper jeg så absolutt ikke. Men sannsynligheten er absolutt til stede. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Gleder meg til storkampen senere i kveld Panama mot Tunisia kommer til å bli en forrykende kamp! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 For en bisarr kamp dette kan bli. Belgias trener sier de ikke prioriterer å vinne kampen i sin pressekonferanse, mens Southgate gjør 8 endringer som bla.a setter Kane på benken. Popcorn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Belgia har fått to gule i kampen og har dermed totalt tre flere gule enn England. Må innrømme at jeg håper på uavgjort og at de skulle ende opp med like mange fair play-poeng. Da hadde gruppevinneren blitt avgjort med loddtrekning. Det hadde i det minste vært noe for historiebøkene. Endret 28. juni 2018 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Skrur av jeg og håper på noen gode highlights etter andre omgang. Endret 28. juni 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Forventer ikke mindre av verdens beste talent. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) .. ting?Batshuayi - lol, midt i trynet Endret 28. juni 2018 av bshagen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Satte en hundrelapp på belgisk seier her på Liveoddsen. 285 kroner rett i lomma. Gnaske sikker på at det ville skje i denne kampen. Endret 28. juni 2018 av oOF Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Skal ikke se bort i fra om de går hele veien heller. Vi snakket om det på jobben før VM startet - Tyskland, Spania, Brasil var de lagene som ble nevnt og jeg tippet Belgia som vinnere av VM, til stooooor latter fra mine kollegaer. Ingen av de på jobben greide å nevne en eneste spiller på det belgiske laget EDIT: Lukaku, de hadde hørt om LukakuJaja, jeg har fortsatt trua på de likevel, selvom de kan fort måtte møte Brasil etter Japan, de har en knall 11-er Endret 28. juni 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå