Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Sykt uflaks å ikke få den straffen da. Med VAR og alle straffene tidligere i mesterskapet er det jo en katastrofe. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Håper på Mexico mot Sverige. Men tror Svennis har rett i at Sverige har en best mulighet der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Æsj. Først Brasil, så Tyskland med mål på overtid. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Minner meg veldig om dommersystemet i NFL dette. De har satt i gang VAR, men klarer ikke å være konsekvente på det. Det blir veldig "litt her og litt her. Oi! Nei, her gidder vi ikke å ta VAR!". Er jo ingen tvil om at situasjonen i hvert fall kunne blitt undersøkt. Når det er sagt, Tyskland pusher jo i 90% av kampen og Sverige svært mye på hælene. Jeg kan ikke si seieren er ufortjent. Og frisparket til Kroos her er jo definisjonen på "clutch". Er slike situasjoner som viser forskjellen på en stjernespiller og en god spiller. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Hvor langt tror dere Mexico kan avansere i årets VM? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 I teorien kan de gå til finalen. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 (endret) Slik jeg har forstått tiebreaker-reglene, er denne gruppen er faktisk fortsatt helt åpent. Til og med Sør-Korea kan gå videre med 1-0-seier over Tyskland, gitt at Sverige taper. Og Mexico er ute om Sverige vinner kampen (dersom Tyskland også vinner). Så her kan alt skje.... Endret 24. juni 2018 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Håper på Tyskland og Sverige videre. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Slik jeg har forstått tiebreaker-reglene, er denne gruppen er faktisk fortsatt helt åpent. Til og med Sør-Korea kan gå videre med 1-0-seier over Tyskland, gitt at Sverige taper. Og Mexico er ute om Sverige vinner kampen (dersom Tyskland også vinner). Så her kan alt skje.... Verdt å sette penger på Sør-Korea avansement? Hehe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Mexico-Sverige blir en rysare. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Mexico-Sverige blir en rysare. Definitivt. Så nettopp på tabellen, Hvis Sverige vinner med 1 mål, tror jeg de har lik målforskjell, og da går vel Sverige videre på innbyrdes oppgjør? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Definitivt. Så nettopp på tabellen, Hvis Sverige vinner med 1 mål, tror jeg de har lik målforskjell, og da går vel Sverige videre på innbyrdes oppgjør? Jeppsi peppsi. Tyskland ryker vel ikke mot Sør-Korea? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Etter en kamp ute, er nå Özil tilbake i sin beste posisjon. Voldsomt til misnøye fra Tyskland og Löw over Özil, ja... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Löw kjører sin egen greie, og Özil er en av spillerne han stoler på. Tror faktisk Özil kunne gått en hel sesong ute av laget til Arsenal og fortsatt kommet med i troppen og muligens fått spille. Så lenge spillerne presterer for Tyskland, leverer innsats og passer inn i systemet er det nesten det samme for Löw hvilket navn som står på ryggen eller hva de gjør i klubbene sine. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Må da ha vært hands på Chicha? Gikk til VAR, dommer mente ikke straffe etter å ha sett situasjonen kun i slowmotion, og bare fra én vinkel i real time. Som også var den vinkelen det var minst synlig. Endret 27. juni 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 var vel greit å overse den. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Uenig i det. Armen er ikke inntil kroppen, og den søker ball. Han bruker armen til å kontrollere ballen. Synes det er straffe, enig med Drillo der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Sverige må bare finjustere avslutningene så tar de dette fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå