Gå til innhold

VM: Gruppe F (Tyskland, Mexico, Sverige, Sør-Korea)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner meg veldig om dommersystemet i NFL dette. De har satt i gang VAR, men klarer ikke å være konsekvente på det. Det blir veldig "litt her og litt her. Oi! Nei, her gidder vi ikke å ta VAR!". Er jo ingen tvil om at situasjonen i hvert fall kunne blitt undersøkt.

Når det er sagt, Tyskland pusher jo i 90% av kampen og Sverige svært mye på hælene. Jeg kan ikke si seieren er ufortjent. Og frisparket til Kroos her er jo definisjonen på "clutch". Er slike situasjoner som viser forskjellen på en stjernespiller og en god spiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Slik jeg har forstått tiebreaker-reglene, er denne gruppen er faktisk fortsatt helt åpent. Til og med Sør-Korea kan gå videre med 1-0-seier over Tyskland, gitt at Sverige taper. Og Mexico er ute om Sverige vinner kampen (dersom Tyskland også vinner). Så her kan alt skje....

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått tiebreaker-reglene, er denne gruppen er faktisk fortsatt helt åpent. Til og med Sør-Korea kan gå videre med 1-0-seier over Tyskland, gitt at Sverige taper. Og Mexico er ute om Sverige vinner kampen (dersom Tyskland også vinner). Så her kan alt skje....

Verdt å sette penger på Sør-Korea avansement? Hehe.

Lenke til kommentar

Löw kjører sin egen greie, og Özil er en av spillerne han stoler på. Tror faktisk Özil kunne gått en hel sesong ute av laget til Arsenal og fortsatt kommet med i troppen og muligens fått spille. Så lenge spillerne presterer for Tyskland, leverer innsats og passer inn i systemet er det nesten det samme for Löw hvilket navn som står på ryggen eller hva de gjør i klubbene sine. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...