Everket Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Moro med underdogs og favoritter som skuffer. Men må si hele driten skuffer, for ei møkka bingo gruppe som alle skuffer på hver sin måte. Dog underholdende på et slags latterlig nivå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 2006. Italia vinner VM. Ryker ut av gruppespill i 2010. 2010. Spania vinner VM. Ryker ut av gruppespill i 2014. 2014. Tyskland vinner VM. Ryker ut av gruppespill i 2018. Ser vi en trend her eller? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Moro med underdogs og favoritter som skuffer. Men må si hele driten skuffer, for ei møkka bingo gruppe som alle skuffer på hver sin måte. Dog underholdende på et slags latterlig nivå. Ser man på hva Sverige har levert de siste mesterskapene så har de vel definitivt ikke skuffa her med gruppeseier. Er vel bare Tyskland som har skuffa i denne gruppa, hvor Sør-Korea har levert som forventet og både Mexico og Sverige har imponert til tider. Og bingogruppe = ikke dritt spør du meg! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Bare for å runde av denne tråden: Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Får Löw fortsette nå mon tro? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Kontrakt til 2022 (!!!). Sa på pressekonferansen i går at han trengte noen timer på å bestemme seg for fremtiden. Vi får se hva som skjer, det er godt mulig han vil gi seg. Presset i Tyskland er stort, og dette omtales som den største fiaskoen i Tysklands fotballhistorie. Jeg tror ikke han nødvendigvis har spillerne mot seg, men har han fansen i mot seg er det nok slutt for Löw. Fornøyd med de tre pilsene jeg fikk fordi jeg veddet på at Tyskland skulle ryke i gruppespillet før VM Endret 28. juni 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Så lenge ikke Tyskland prøver å hente Klopp så. Den er fristende jobbtilbud å få i trynet. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Folk overtenker stjernelaget Tysklands innsats. Tyskerne skulle bare ha spilt med Gomez på topp. Det hadde forandret spillet deres helt og gitt dem en ny dimensjon fremover på banen. Gomez er en klassisk torkonig og samtidig et oppspillspunkt. De hadde en god omgang i dette mesterskapet (andre omgang mot Sverige) og det var med Gomez på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå