MartinF Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Har Brasil virkelig så dårlig dekning på spissplass? Trist at et så godt lag må spille med Firmino på topp til tider. Forferdelig spisstype. Han erstattet Gabriel Jesus da... Han mener jeg er en ok spiss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Gøy! Men må være ubeskrivelig kjipt å ha Neymar som lagkamerat. Hoff Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Ikke et stort Brasil lag dette. Tviler på de blir mestere. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Ble kåret til banens beste av svt1 men ok. Oj oj oj! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Oj oj oj!Ja, den satt tenker jeg! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Noen som har kampreferat video? Edit: fant https://youtu.be/7cXjeCeKYRo Endret 17. juni 2018 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Har Brasil virkelig så dårlig dekning på spissplass? Trist at et så godt lag må spille med Firmino på topp til tider. Forferdelig spisstype. Tuller du eller? Firmino er dritgod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Kanskje han er bitter fordi firmino alltid scorer mot arsenal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Fnis. Nei, jeg er helt seriøs. Dårligste spissen blant alle topplagene i Europa. Er rask, grei på hode og jobber hardt. Ikke noe bombe at han tar seg ok ut i Klopp sitt system med andre ord. Sånn utenom det syns jeg han mangler alt annet en spiss skal ha. Mye tap-ins. Tipper det vil vise seg i VM. Viss han får spille selvfølgelig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Firmino burde muligens starte for Brasil mener jeg. Jesus ofte for lett. Synes Brasil var magiske i førsteomgang, men dårlige i andre. Veldig skuffet over det de viser mot slutten. Lukter litt Augusto og Fernandinho på midten neste kamp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 De var bra i 15min. Fortjent med uangjort Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Brasil var gode i går. At Sveits, nummer 6 på FIFA-rankingen med ett tap de siste to årene, får mål på noe som er et åpenbart frispark er ikke noe Brasil kan gjøre noe med. De var det beste laget på alt annet enn det som teller mest. Minner for øvrig om at det ikke er uvanlig at en VM-vinner halter litt i starten av mesterskapet - bare åtte år siden Spania tapte åpningskampen (mot nettopp Sveits). Vil faktisk si at Brasil og Spania er de to forhåndsfavorittene som har imponert meg mest i åpningsrunden, begge lagene har spillere som ser friske ut, og begge lagene var mye bedre enn sin sterke motstander. Jeg ville derimot vært mye mer skeptisk om jeg var tysker eller argentiner. Argentina har et fryktelig ubalansert lag, og mot Island så de ikke ut som om de hadde et spesielt system å spille ut fra. Tyskland på sin side var rett og slett dårlige. Jerome Boateng har ikke mye igjen av det han viste i EM for to år siden, og Thomas Muller er ikke den samme. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Tja, enig i at Argentina ikke er i nærheten, men tror at tyskland vil komme sterkt tilbake. Tipper minst semi på tyskland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Fnis. Nei, jeg er helt seriøs. Dårligste spissen blant alle topplagene i Europa. Er rask, grei på hode og jobber hardt. Ikke noe bombe at han tar seg ok ut i Klopp sitt system med andre ord. Sånn utenom det syns jeg han mangler alt annet en spiss skal ha. Mye tap-ins. Tipper det vil vise seg i VM. Viss han får spille selvfølgelig. Nå tror jeg du har sovet i timen evt ikke fulgt spesielt godt med. Scoret tosifret mål hver sesong i Liverpool og 11 mål i champions League. Temmelig dårlig stats. Du kan telle antall tap Ins på en deformert innavl hånd faktisk, så den der er bare feil. Ja, han er en anderledes spiss, men av solid kaliber. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Ikke minst arbeidskapasiteten hans, jobber hardt for laget og gjør god førsteforsvarerjobb. Det er helt tullete å mene at Firminho er dårlig etter sesongen han har hatt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Skal nok ha en stor del av æren for at Salah har vært så fantastisk og. Står ikke tilbake for Jesus i mine øyne. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Enig. Jesus er bra han, men ville heller hatt Fermino på laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå