depaderp Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 møkka nrk, ligg ned hele driten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Gjelder kun nett-tv, lineært fungerer NRK helt strålende Klaveness er dyktig synes jeg! Fotballfaglig er hun god, men gud for en irriterende stemmeleie. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Er problemer overalt ifølge Twitter. Ah, greit å vite at det ikke bare er hos meg. Når man først ska gjøre lisenspengene nytteverdige så fungerer det ikke altså ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Se hvordan de flokker seg rundt Messi og Aguero, helt fantastisk pressing av Island. Alt er mulig i fotball. Ah, greit å vite at det ikke bare er hos meg. Når man først ska gjøre lisenspengene nytteverdige så fungerer det ikke altså Er visst lokal distribusjonsfeil i Moskva ifølge Twitter. To be fair har NRK nett-tv omtrent aldri noe problemer, kan aldri huske noen feil eller lugging hverken i EM, VM eller OL tidligere. Men veldig synd at det skjer midt i denne kampen. Endret 16. juni 2018 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Da er det ikke bare jeg som sliter med nettet, godt å vite. Det er typisk at kvinnelige eksperter får gjennomgå mer enn menn. Det er få som har bedre peiling på fotball enn Lise Klaveness, og hun er jaggu meg helt ålreit å høre på også. Skjerpings. Endret 16. juni 2018 av Isbilen 9 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Tror Island må putte hvertfall en til. Messi scorer på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Til dere som er rammet: Er visst problemer i andre land også, blant annet BBC iPlayer, så det er bare å rette skytset mot FIFA i stedet Endret 16. juni 2018 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Argentina er patetisk, håper at det går inn for Island!!! HEIA! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Sakra så nærme Island var scoring. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Er så vant med Islands sjuke opplegg nå at dette nesten føles "normalt". Det er det absolutt ikke, det er spinnville greier! Sævarsson med grei kontroll på Messi, liksom. Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Til dere som er rammet: Er visst problemer i andre land også, blant annet BBC iPlayer, så det er bare å rette skytset mot FIFA i stedet javel, hvorfor virker ikke studio sending ifra kontaskjæret heller da? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Fotballfaglig er hun god, men gud for en irriterende stemmeleie. Vi husker da alle da hun sa at Müller var bedre enn Ronaldo Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Herlig av Island. Håper de får poeng. NB. Synes kommentatorene er litt i etterkant av situasjonene. Skjerpings. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Nå funker streamen igjen ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå