Latias Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 (endret) Gruppe D 16. juni - 15:00: Argentina 1-1 Island (NRK1) 16. juni - 21:00: Kroatia 2-0 Nigeria (NRK1) 21. juni - 20:00: Argentina 0-3 Kroatia (NRK1) 22. juni - 17:00: Nigeria 2-0 Island (NRK1) 26. juni - 20:00: Nigeria 1-2 Argentina (TV2 Sportskanalen) 26. juni - 20:00: Island 1-2 Kroatia (TV2) Endret 27. juni 2018 av Latias Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Áfram Ísland! Veldig spent på å se hvordan våre venner ute i havgapet klarer seg i sitt aller første verdensmesterskap. Kan de igjen skape historie slik de gjorde i Frankrike to år tilbake i tid? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Tror nesten jeg holder denne som dødens gruppe. Spiller Argentina som de gjorde i store deler av kvaliken kan de fort ryke allerede her. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Er jævlig spent på Argentina. De har et så lavt bunnivå at det er komisk når man ser på spillermaterialet, men ble sterkere på slutten av kvaliken. Alt eller ingenting, ser for meg at de kan bli et av de mest underholdende lagene om det svinger offensivt, for bakover har de vært en vits. Likevel potensiell VM-vinner, selv om de ikke er blant de største favorittene. Nigeria så ikke allverden ut mot England forrige uke, men ble litt bedre i andreomgangen. Godt mulig at de kan overraske, kan fort se for meg at for eksempel Iwobi plutselig er helt vilt god i et VM. Kroatia burde gå videre her, med den midtbanen og angrepet. Men de er et seigt lag med en del gamle spillere i troppen. Noen må steppe opp, for mot Brasil så de ikke veldig bra ut. Får vann i munnen av Argentina - Kroatia 21. juni... Hadde vært gøy om Island overrasker igjen, men har ikke følelsen av at det skal skje denne gangen. At de er i VM er sjukt uansett. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Tabelltips fra supergomp 1. Argentina 2. Kroatia 3. Island 4. Nigeria Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Heier på Island så klart, og tror faktisk de kan kjempe om videre spill. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Kroatia er alltid jokern min når de har den midtbanen, men Messi ordner nok dette for Argentina. Spent på om Aguero eller Higuain endelig møter opp til et mesterskap. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Heier på Island så klart, og tror faktisk de kan kjempe om videre spill. Hvert fall med samme innsats som i 2016 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 TIpper Island kommer på sisteplass. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Islendingene VM-debuterer i morgen. Blir artig å se om de kan gjenskape noe av magien fra Frankrike-EM i 2016. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Håper at Island og Kroatia vinner denne gruppen! Men har min tvil om Island, alle forventer at magien til Island skal gjenskapes. Det er veldig vanskelig og sjeldent at det skjer to ganger. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Håper at Island og Kroatia vinner denne gruppen! Men har min tvil om Island, alle forventer at magien til Island skal gjenskapes. Det er veldig vanskelig og sjeldent at det skjer to ganger. Men drømmer går av og til i oppfyllelse Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Syns Icardi skulle ha vært med i troppen og ikke Higuain Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Syns Icardi skulle ha vært med i troppen og ikke Higuain Da burde han ikke stjålet dama til lag og bestekompisen Maxi Lopez og deretter tatovert kidsa hans på overarmen. Dama, som forøvrig også plutselig ble både kona og agenten til Icardi. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Island virker gira på å prøve. Bra! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Aff, Birkir den må du sette på mål i det minste! Kan ikke kaste bort sånne sjanser! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Island må putte slike sjanser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå