fjarle Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 For en gangs skyld en Apple-beta som virker noenlunde godt.SNIKTITT: Apple iOS 12 Beta – Dette var overraskende stabilt Lenke til kommentar
patricksletvold Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Takk for den fine artikkelen. Den hjelper meg absolutt med å takle at jeg blir nødt til å vente helt til public beta kommer før jeg får testet ting selv. ? Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Hva med databruk? Har de omsider klart å få plass en måte å se forbruk av mobildata over et gitt tidsrom, slik det har vært mulig på Android i lang tid? Synes det er helt utrolig at man kun ser forbruk siden sist gang man nullstilte telleren, hvem husker å gjøre det hver måned? 2 Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Takk for den fine artikkelen. Den hjelper meg absolutt med å takle at jeg blir nødt til å vente helt til public beta kommer før jeg får testet ting selv. ? Hvorfor må du det? Jeg er ikke registrert utviklet men har installert iOS 12... Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Takk for den fine artikkelen. Den hjelper meg absolutt med å takle at jeg blir nødt til å vente helt til public beta kommer før jeg får testet ting selv. ? Hvorfor må du det? Jeg er ikke registrert utviklet men har installert iOS 12... Bare å installere en betaprofil... Fungerer ypperlig på både min Apple Watch og iPhone X. Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Etter du avslutter en telefon samtale fikk jeg det som et kort i app switcher, å det kan ikke fjernes. Sms vil ikke sende lenger. Nøkkel-ikonet som dukkker opp på tastaturet når du skal skrive inn passord til en nettside henger igjen i tallet 0, vis du tar opp tastaturet igjen. Noen bugs jeg har funnet. Iphone 7 plus 32gb Lenke til kommentar
Tr3b0r76 Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Fungerer Animoji kun på X eller virker den på 8 Plus også? Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Dette er da stort sett bare dill for unger og burde vel strengt tatt høre hjemme i apper uansett? Hvorfor skal et 'OS' fylles med mer eller mindre interessante funksjoner? Apple har myyye å lære av Android.. Lenke til kommentar
Kjell Henning Hansen Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Dette er da stort sett bare dill for unger og burde vel strengt tatt høre hjemme i apper uansett? Hvorfor skal et 'OS' fylles med mer eller mindre interessante funksjoner? Apple har myyye å lære av Android.. Hva er bare dill for unger som de skal lære av Android?? 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Herre gud, er det ikke nok med avatarene folk jasser med i snapchat? For ikke å snakke om filter. Folk spammer jo med de samme meningsløse tingene i ett sett. Hvor mange gang har vi ikke sett folk spy regnbuer nå? Morro en gang... Lenke til kommentar
Fralland Skrevet 8. juni 2018 Del Skrevet 8. juni 2018 Herre gud, er det ikke nok med avatarene folk jasser med i snapchat? For ikke å snakke om filter. Folk spammer jo med de samme meningsløse tingene i ett sett. Hvor mange gang har vi ikke sett folk spy regnbuer nå? Morro en gang... Spør du oss eller herren selv ? Filtere slipper du nok ikke unna i fremtiden. Amen 1 Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Så vidt jeg skjønner kommer Apple til å åpne opp for flere tredjeparts apper i Carplay med iOS12. Carplay har hittil vært temmelig beskjedne saker så det er i så fall gode nyheter. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg slenger meg på angående databruk og mulighet til å sette maks bruk som i android. En annen ting jeg håper iOS en gang i fremtiden kommer med, er muligheten til å velge å sette wifi tale prioritert før 4G tale og ikke minst kunne velge navn på hotspot istedet for å måtte endre navnet til enhet. «xxxxxx sin iphone» er litt tungvint når hotspot heter det samme.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Google har også utviklet en app for å måle ting, om noen Android folk ble misunnelig. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.tango.measure Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 "Du trenger ikke lenger trykke og holde til den røde x-en dukker opp for å kverke apper i iOS 12. Nå er det bare å flikke appen rett opp med tommelen hvis den gjør ugagn. Generelt bør du uansett ikke gjøre dette hvis ikke appen slutter å virke." Hæ? Hvis det er dobbeltrykk og sveip opp for å lukke appen dere mener så har dette fungert siden iOS10? Hvis ikke så aner jeg ikke hva dere mener.. Lenke til kommentar
saka Skrevet 4. juni 2019 Del Skrevet 4. juni 2019 Fungerer mobil bank id/bankid og face id for nettbanken? Dnb/Sbanken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg