Sandy Koufax Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Nervøs Cueva. Bra videodømming. Straffen skulle Guerrero ha tatt. Må få han på banen. Farfan forøvrig må være en sprinter eller noe sånt. Plasser han som ving eller spill med to spisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) @bas Tøv. Om profesjonelle fotballspillere ikke har lært seg å spille til dommeren blåser så blir det på deres kappe. De ventet mer pga spilleren lå nede. Endret 16. juni 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Kom bendtner og Jensen med i troppen?Peru er bedre enn jeg trodde. Må vel være et av de bedre laga vi har sett sålangt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 @bas Tøv. Om profesjonelle fotballspillere ikke har lært seg å spille til dommeren blåser så blir det på deres kappe. De ventet mer pga spilleren lå nede. Prøver å finne halmstrå for å forsvare noe som er elendig implementert, man kan ikke ha den sånn at spillere og andre blir usikre og lurer på hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Helt grei VAR-bruk nå, tar fortsatt litt for lang tid. Bedrer seg nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Fatter ikke hva dere mener med at det tar for lang tid... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jeg mener Bendtner er litt overvudert. En helt ok spiss for Rosenborg men ikke i VM. Deg om det. Jeg er heller ikke noe særlig Bendtner-fan, men han burde fremdeles være med i dette laget. Han er den mestscorende dansken som fremdeles er aktiv, og han ble kunt tatt ut fordi han fikk seg en smell før VM og det var usikkert om han ville rekke dagens kamp, noe han ville vært siden han spilte for RBK mot Tromsø på Mandag... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Nydelig ball av Eriksen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Jaddaaaa!!! Kjør da Danmark! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Deg om det. Jeg er heller ikke noe særlig Bendtner-fan, men han burde fremdeles være med i dette laget. Han er den mestscorende dansken som fremdeles er aktiv, og han ble kunt tatt ut fordi han fikk seg en smell før VM og det var usikkert om han ville rekke dagens kamp, noe han ville vært siden han spilte for RBK mot Tromsø på Mandag...Ja, meg om det. Som sagt helt ok spiss men tror han er forbi sin prime. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Mot spillets gang! Utrolig at ikke Peru leder egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Kasper ass! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Nå går klokka fryyyktelig sakte syns jeg. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Fy faen for et mål det kunne vært Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Fy fader, Kasper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå