Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Frankrike har ikke vært fornøyd med laget selv med to strake seire. De er ikke KUN pragmatisk anlagt. Danskene finner alltid noe å klage på så lenge Åge er der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2018 Patetisk kamp. Håper danskene ryker fort som fy. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Mediene i Frankrike kommer sikkert til å være kritiske, som de alltid er selv når det vinnes. De vil helt sikkert mene at laget burde fått til mer, selv med hvilte stjerner. I Danmark er det nok ikke like mange som er misfornøyde, de er både videre og uavgjort mot Frankrike er isolert sett et sterkt resultat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Tviler sterkt at mange franskmenn elsket det de fikk idag. De har høyere forventninger enn så. Hører jo hvor mye buing det er på stadion Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Selvsagt var det ingen som elsket det, men det er jo ingen grunn til å kritisere det når det ble som det ble. Australia var jo ute ganske tidlig i andreomg. Da er det bare å trille ball de siste 30 min og vente på at dommeren blåser av. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Litt prat om lite objektive kommentatorer her, men det får da være grenser. Det er lov også som kommentator å håpe på mål fra underdogen for å få mer liv i kampen. Sitter her med Frankrike-drakta på jeg, men Smith og Drillo trenger da ikke være roboter. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Hvordan var oppgjøret mellom Frankrike-Danmark? (var på jobb) Gørrkjedelig eller underholdende til tross for 0-0? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Bare å les kommentarene over å døm selv? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Bare å les kommentarene over å døm selv? Joda det gjør jeg også. Men har nå lov til å stille spørsmålet også har jeg ikke? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Du fikk jo svar. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Ja jeg gjorde vel det. Heia Frankrike da hvert fall Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Hvordan var oppgjøret mellom Frankrike-Danmark? (var på jobb) Gørrkjedelig eller underholdende til tross for 0-0? Det var kanskje kjedelig, men Danmark gjorde jobben sin. Frankrike er jo regnet som en av kandidatene til å gå hele veien, men Danmark gjorde dem dårligere. Danmark var bedre enn det kanskje så ut som, Åge gjør en bra jobb med Danmark. Ja jeg liker også Frankrike, men heier nok mest på Danmark jeg ja Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Har kun fått se en dansk kamp under årets mesterskap (Peru-kampen) Ble ikke voldsomt imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå