Maefteda Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Lagde liksågodt en liga for oss på TV2s VM Manager. Ligakode: f7f0adb8 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Bra! Har satt opp et par lag allerede, men synes det er veldig vanskelig å spå hvem som kommer til å overraske, og hvem av de dyre spillerne det er verdt å ha. Ser på de mest populære valgene av de litt rimeligere spillerne at det er valgt en del defensive midtbanespillere (Kante blant annet), men da må det jo være mye bedre åcta en sjanse på en OMS fra en dårligere nasjon. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Får bare feilmelding opp når jeg skal registrere laget, så elendig!! noen som vet løsniing? Fixed... Endret 12. juni 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Har satt opp tre lagutkast jeg mener er bra, trenger hjelp til hvilket av de jeg skal bruke. Evt tips til spillere jeg bør bytte ut. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bra! Har satt opp et par lag allerede, men synes det er veldig vanskelig å spå hvem som kommer til å overraske, og hvem av de dyre spillerne det er verdt å ha. Ser på de mest populære valgene av de litt rimeligere spillerne at det er valgt en del defensive midtbanespillere (Kante blant annet), men da må det jo være mye bedre åcta en sjanse på en OMS fra en dårligere nasjon. Jeg bruker den taktikken at jeg har flest spillere fra lag jeg tror vil komme lengst og med mest spilletid.. Brasil, Tyskland, Belgia og Frankrike... Det er derfor jeg tror mange har valgt Kante, fordi han kommer til å spille alle kampene og er på lag som vil komme langt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Man er så utrolig langt ute og sykler hvis man har Kanté på laget sitt. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Kante får jo nesten aldri noe særlig med poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå